ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

عضویت ۵۶۸خبرنگار و هنرمند کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: 568 نفر از خبرنگاران و هنرمندان در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ محمدعلی پیرسبزی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تاکنون ۵۶۸ نفر از اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر عضویت دارند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵ نفر از این تعداد اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیمه تکمیلی دارند.

 پیرسبزی افزود: فعالیت رسته‌ای اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه که عضو صندوق اعتباری هنر هستند شامل تجسمی، روزنامه نگاری، سینمایی، فعالان قرآنی، موسیقی، نمایشی، خانه تئاتر و نویسندگان است.

وی بیان کرد: وزارت ارشاد با ایجاد و راه‌اندازی صندوق اعتباری هنر فعالیت‌هایی را برای ارائه انواع خدمات به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کشور و این استان انجام داد.

پیرسبزی عنوان کرد: پوشش بیمه‌ای و اعطای تسهیلات از جمله مهمترین خدمات ارائه شده از سوی صندوق اعتباری هنر به اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد است.

وی ادامه داد: بخش عمده‌ای از مسائل و مشکلات اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه کهگیلویه و بویراحمد با ایجاد و راه اندازی صندوق اعتباری هنر ساماندهی و برطرف شده است.

به گفته مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی،کهگیلویه و بویراحمد دارای پنج روزنامه، ۱۷ هفته نامه، ۲ ماهنامه، ۶ فصلنامه و ۳۴ سایت و پایگاه خبری و اطلاع رسانی مجوزدار است.

عضویت ۵۶۸خبرنگار و هنرمند کهگیلویه و بویراحمد در صندوق اعتباری هنر

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *