ج٫ مهر ۲۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

طرح آموزشی و اطلاع‌رسانی بصیرت مجازی در البرز برگزار شد

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه البرز از برگزاری طرح آموزشی و اطلاع‌رسانی بصیرت مجازی در این استان با هدف افزایش سطح آگاهی در مقابل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.
طرح آموزشی و اطلاع‌رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد
رئیس بسیج رسانه البرز از برگزاری طرح آموزشی و اطلاع‌رسانی بصیرت مجازی در این استان با هدف افزایش سطح آگاهی در مقابل آسیب‌های اجتماعی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دفاع‌پرس؛ ابراهیم نوروزی‌فر، رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز، از برگزاری طرح‌آموزشی و اطلاع‌ رسانی بصیرت مجازی در این استان با هدف افزایش سطح آگاهی در مقابل آسیب‌های اجتماعی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح به مدت دو روز علاقه مندان با حضور در کلاس‌های آموزشی با آسیب‌ های ناشی از عدم استفاده صحیح فضای مجازی آشنا شدند.

وی افزود: رفتارشناسی کاربران فضای مجازی، فرصت‌ها، ظرفیت‌های فضای مجازی، استراتژی تولید محتوا و مدیریت شبکه‌ های اجتماعی، سواد رسانه‌ ای از جمله محور‌های آموزشی پیش‌بینی شده در طرح بصیرت مجازی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز تاکید کرد: این طرح ویژه اصحاب رسانه و روابط عمومی‌ ها بوده و روزهای سه شنبه و چهارشنبه در دانشکده کشاورزی منابع طبیعی دانشگاه تهران واقع در شهرستان کرج برگزار شد.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=18373

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *