س٫ اردیبهشت ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ضرورت دریافت کد اعلام وصول برای پایگاه‌های خبری

1 دقیقه خوانده شده
دریافت کد اعلام وصول برای پایگاه خبری به دو صورت یکی به همراه نمایش لوگو و دیگری نیز بدون نمایش لوگو انجام می گیرد.
ضرورت دریافت کد اعلام وصول برای پایگاه‌های خبری

دریافت کد اعلام وصول برای پایگاه خبری به دو صورت یکی به همراه نمایش لوگو و دیگری نیز بدون نمایش لوگو انجام می گیرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ در پنجمین دوره رتبه‌بندی پایگاه‌ های خبری درج کد اعلام وصول الکترونیک برای پایگاه‌ های خبری الزامی شد و صاحبان امتیاز پایگاه‌ های خبری باید با مراجعه به پنل کاربری خود در سامانه جامع رسانه‌ های کشور به نشانی e-rasaneh.ir، کد اعلام وصول اختصاصی رسانه خود را در صفحات وب سایت خود قرار دهند.

یکی از الزامات آن برای پایگاه‌های خبری شرکت در رتبه‌بندی بود و دیگری نیز بر اساس اطلاعیه دبیرخانه هیات نظارت بر مطبوعات آن دسته از پایگاه‌ های خبری که تاکنون نسبت به درج کد اعلام وصول الکترونیکی در رسانه خود اقدام نکرده‌اند، لازم است در اسرع وقت با مراجعه به صفحه صاحب امتیاز، در بخش مجوزها کد اعلام وصول الکترونیکی را دریافت و در رسانه خود درج نمایند. بدیهی است در غیر این صورت فعالیت منظم و مستمر پایگاه خبری احراز نمی‌شود و مدیرمسئول آن رسانه امکان شرکت در انتخابات نمایندگی مدیران مسئول در هیأت نظارت بر مطبوعات را نخواهد داشت.

گفتنی است شاخص فعالیت منظم و مستمر رسانه‌‌های الکترونیکی برخط (پایگاه‌‌ های خبری) با درج کد اعلام وصول الکترونیکی در رسانه احراز می‌شود.

لازم به توضیح است کد اعلام وصول باید در تمامی صفحات پایگاه خبری قرار گیرد و این کد فقط بر روی آدرس اینترنتی ثبت شده در سامانه جامع رسانه های کشور به آدرس رسانه مورد نظر عمل می‌کند.

خبرنگار: فرناز قنبری

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12842

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *