ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

ضرب و شتم خبرنگاران در دانشگاه آزاد اردبیل

1 دقیقه خوانده شده
 بدنبال برگزاری همایش تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبرنگاران ایرنا ومهر مورد ضرب وشتم وبی احترامی محافظان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفتند.
ضرب وشتم خبرنگاران در دانشگاه آزاد اردبیل

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ساوالان خبر؛ به دنبال برگزاری همایش تقریب مذاهب در دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل خبرنگاران ایرنا و مهر مورد ضرب وشتم وبی احترامی محافظان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی قرار گرفتند.

در این رفتار توهین آمیز ۶ نفر از محافظان و همراهان تهرانچی خبرنگاران خبرگزاری های ایرنا و مهر که مشغول تهیه خبر و مصاحبه با رئیس دانشگاه آزاد بودند بازور و تهدید به اتاق ای برده و اقدام به بازجویی و تفتیش غیر قانونی و به زور تلفن همراه و نوشته های خبرنگاران کردند.

به دنبال این حرکت ناشایست و زننده که همراه با آسیب دیدگی بازو و دست یکی از خبرنگاران بود بعد از نیم ساعت معطلی و تفتیش خبرنگاران و تهدید آنها خبرنگاران با حضور در محوطه دانشگاه آزاد گلایه خود را از رفتار توهین آمیز میهمانان و همراهان به رئیس دانشگاه آزاد، بدری نماینده اردبیل در مجلس و استاندار رساندند.

هر چند رئیس دانشگاه آزاد اسلامی از بابت رفتار زشت و زننده از خبرنگاران عذرخواهی کرد اما به نظر می رسد این روزها خبرنگاران با رفتار فیزیکی و ناشایستی روبرو هستند که گویای نادیده گرفتن حقوق این قشر زحمت کش است که ساعتها قلم فرسایی می کند اما دریغ از حامی وپشتیبان!!!!

ضرب و شتم خبرنگاران در دانشگاه آزاد اردبیل

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *