ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

صدور مجوز انتشار ۳ رسانه جدید برای البرز

1 دقیقه خوانده شده
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: توسعه کمی و کیفی مطبوعات و نشریات، از سیاست های اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز؛ ناصر مقدم از صدور مجوز انتشار ۳ رسانه جدید برای البرز خبر داد و گفت: در جلسه اخیر هیات نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، با فعالیت ۳ رسانه جدید برای استان البرز موافقت شده و مجوز فعالیت ایشان صادر گردید.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز افزود: طی جلسه هیات نظارت بر مطبوعات، مجوز فعالیت پایگاه خبری “دیده بان البرز” با مدیرمسئولی آقای اکبر علاقه بندی و پایگاه خبری “سور پرس” با مدیرمسئولی آقای امیررضا بشیرنژاد، و فصلنامه “حقوق و مطالعات نوین” با مدیرمسئولی آقای سید حسام الدین رفیعی طباطبائی موافقت شد که با ورود رسمی این عزیزان به عرصه فعالیت مطبوعات البرز، شاهد ارتقای سطح رسانه های البرز باشیم.
ناصر مقدم افزود: استان البرز دارای ظرفیت های گسترده و ارزنده ای در حوزه رسانه و نشریات می باشد که باید بیش از این ارتقا یابد. فلذا توسعه کمی و کیفی مطبوعات و نشریات، از سیاستهای اصلی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز است و در این مسیر از تمامی ظرفیتها و امکانات موجود استفاده خواهیم کرد.
گفتنی است، استان البرز دارای ۱۹۰ رسانه مکتوب و برخط (الکترونیک) می باشد که شامل ۷ روزنامه، ۲۰ هفته نامه، ۷ دوهفته نامه و ۳۴ ماهنامه و ۵ دوماهنامه و ۴۲ فصلنامه و ۵ دوفصلنامه و ۲ سالنامه و ۶۸ پایگاه خبری برخط (الکترونیک) می باشد.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3184

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *