ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شکایت شهرداری محمدشهر از یک خبرنگار

1 دقیقه خوانده شده

در پی برخوردهای قهری و نامناسبی که شهرداری محمدشهر در چند هفته گذشته در خصوص اطلاع رسانی شفاف از سوی برخی از رسانه های استان انجام داده است، پس از ضرب و شتم خبرنگاران از سوی پلیس ساختمان و شهربان در این شهر، اکنون این شهرداری از یکی از رسانه های منتقد استان البرز شکایت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از البرز فردا؛ پس از آنکه پایگاه خبری تحلیلی روتیتر اقدام به انتشار اخباری مبنی بر اقداماتی  که شهرداری محمدشهر درخصوص یک زمین پر حاشیه و مسئله دار در این شهر نموده بود با برگزاری جلسه ای با حضور مشاوران حقوقی، شهردار این شهر دستور داده تا واحد حقوقی شهرداری از این رسانه شکایت نماید.

موضوع انجام توافق نامه با یکی از بستگان درجه یک، یک عضو شورای شهر، که نسبت به آن انتقاداتی در سطح شهر وجود دارد، باعث شد تا شهردار محمدشهر از این رسانه شکایت کند. این توافق نامه، بین مادر یکی از اعضای شورای شهرکه  یکی از حامیان سعید صفری است و شهرداری محمدشهر منعقد شده و شهرداری در اقدامی جالب توجه، اجازه تفکیک زمین مزروعی دایر را بدون توجه به آیین نامه ماده ۱۴ قانون زمین شهری داده است. همچنین قریب به ۱۵۰۰ متر مربع از زمین واقع شده در حریم درجه یک میراث فرهنگی را خریداری کرده که امکان ایجاد فضای سبز در آن وجود ندارد. از سوی دیگر بخشی از این زمین در حریم قنات آبی قرار دارد که در این زمین جریان داشته و متعلق به یکی از روستاهای شهرستان ملارد می باشد.

شهردار محمدشهر در حالی اقدام به شکایت از این رسانه نموده است که در چند هفته گذشته این شهرداری برخوردهای نامناسبی را با برخی از رسانه های منتقد داشته است.

سعید صفری برای آنکه با انتقاد منتقدان مواجه نشود، اقدام به بلاک کردن شماره خبرنگاران منتقد نموده، تا اخبار انتقادی ای که از وی منتشر شده و می شود را نبیند.

سعید صفری در سالهای گذشته عملکرد قابل قبولی در محمدشهر نداشته و بسیاری از شهروندان از برخوردهای نامناسب وی با مردم و برخی از رسانه ها گلایه مند هستند.

این شهردار توسط محمد احمدوند به شورای شهر معرفی شده و پس از کش و قوس های فراوان به عنوان شهردار محمدشهر و با حمایت و فشار یکی از نمایندگان دوره قبلی مجلس به سمت شهرداری محمدشهر رسید. او اکنون مورد حمایت محمد احمدوند، محمدمهرزاد، محسن آجرلو و مرتضی کولیوند است.

شکایت شهرداری محمدشهر از یک خبرنگار

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *