ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شناسایی ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان

1 دقیقه خوانده شده

پارسا از شناسایی ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان خبر داد و گفت: شناسایی فعالیت های اصحاب رسانه در این حوزه ادامه دارد.‌

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ مهدی پارسا در مراسم بازخوانی نقش خبرنگاران گیلانی در دوران دفاع مقدس و جبهه مقاومت اظهار کرد: اصحاب رسانه در شکل‌گیری پیروزی انقلاب و در دوران هشت سال دفاع مقدس فعالیت چشم‌گیر و تاثیرگذاری داشته‌اند.

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان با بیان اینکه در دوران جنگ تحمیلی خبرنگاران در کنار رزمندگان تمام لحظات را به نحو احسن گزارش دادند گفت: قلم به دستان زمان بودند که اینگونه با تهیه گزارش و تصویر توانستند  رشادت‌های رزمندگان و جوانان غیور آن زمان را ثبت و ماندگار کنند.

پارسا به نقش رسانه‌ها در تغییر و تحولات جامعه اشاره کرد و افزود: امروز نیز دشمنان در جنگ نرم وارد شدند و در برابر این تهاجمات فرهنگی، قلم خبرنگاران این مرز و بوم راه‌گشا بوده و  اصحاب رسانه در خط مقدم مقابله با دشمن قرار دارند.

وی ادامه داد: دشمنان درصدد بودند که روزنه امید را از ملت ایران بگیرند اما امروز شاهد پیشرفت‌های استراتژیک ایران اسلامی در دنیا هستند.‌

مسئول بسیج رسانه سپاه قدس گیلان تصریح کرد: خبرنگاران این مرز و بوم با قلمشان از کیان و ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب و شهدا دفاع و حراست کردند.

پارسا به پیشرفت‌های نظامی کشور اشاره کرد و افزود: با توسعه تجهیزات نظامی، ایران اکنون این قابلیت را دارد که در ۱۵ ثانیه از کیان مملکت دفاع کند.

وی با بیان اینکه ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دوران هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان شناسایی شده است خاطرنشان ساخت: تا کنون توسط فعالان عرصه رسانه گیلان ۳۰۰ ساعت فیلم از دوران دفاع مقدس و مدافع حرم به صورت مستند و گزارش تهیه و تدوین شده است.

گفتنی است، در ادامه این مراسم از عکاسان و گزارشگران جبهه و جهاد تجلیل شد.

شناسایی ۲۲ خبرنگار و گزارشگر دفاع مقدس و مدافع حرم در گیلان

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *