ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

شروع عملیات ساخت خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی

1 دقیقه خوانده شده
شروع عملیات ساخت خانه مطبوعات استان کهگیلویه و بویراحمد به زودی

استاندار کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: عملیات ساخت خانه مطبوعات استان به زودی آغاز می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  خبرگزاری صدا و سیما؛ حسین کلانتری در خصوص تعیین تکلیف زمین برای احداث ساختمان خانه مطبوعات استان،گفت: مقرر شد این ساختمان در زمینی به مساحت ۲۰۰ متر مربع، واقع در فضای کتابخانه هنرهای زیبا در خیابان شهید مطهری شهر یاسوج که متعلق به اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است، ساخته شود.
وی گفت: بنا به قولی که در روز خبرنگار سال گذشته به خبرنگاران استان داده شد به زودی عملیات اجرایی این ساختمان در دو طبقه آغاز می شود و تاپایان سال به بهره برداری می رسد.
کلانتری تاکید کرد: این ساختمان متعلق به اصحاب رسانه خواهد بود و امید است با بهره برداری از آن بخشی از مشکلات صنفی خبرنگاران برطرف شود و با حضور، گردهمایی ها و برگزاری نشست های هم اندیشی در این مکان در راستای توسعه استان گام بردارند.
وی با اشاره به برگزاری جلسات متعدد جهت احداث ساختمان خانه مطبوعات، بیان کرد: مقرر شد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ظرف مدت سه روز به جمع آوری انشعابات در مسیر ورودی این مکان با همکاری دستگاه ذی ربط اقدام کند.
کلانتری افزود: مقرر شد معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری توسط دستگاههای ذیربط، ماشین آلات مورد نیاز را تامین و در اختیار اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای بازگشایی مسیر ورودی خیابان مطهری قرار دهد.
 معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد نیز در همین راستا با همراهی جمعی از مدیران از جمله مدیرکل دفتر فنی استانداری، مدیرکل دفتر شهری استانداری، مدیرکل راهداری، مسئولان ارشاد اسلامی و جمعی از مهندسان ناظر با هدف جانمایی و شروع عملیات اجرایی ساختمان خانه مطبوعات استان از محل مورد نظر بازدید کردند.
عزیز فیلی گفت: این ساختمان در آینده به یک فضای فرهنگی تبدیل می شود و می طلبد معماری آن همساز با اقلیم منطقه باشد.
بیشتر بخوانید:
استاندار کهگیلویه و بویراحمد از شروع عملیات اجرایی احداث ساختمان خانه مطبوعات استان تا قبل از روز خبرنگار سال آینده خبر داد.
حسین کلانتری در جشن روز خبرنگار در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از پیگیری بیمه و مسکن خبرنگاران استان خبر داد و گفت: ما نمی‌خواهیم هیچ رسانۀ نورچشمی داشته باشیم و همه رسانه‌ها حتی رسانه‌های منتقد مورد احترام ما هستند بنابراین در بحث ارجاع آگهی‌ها به سایت‌های پرمخاطب، ارشاد و خانه مطبوعات باید چارچوب‌ها را تعریف کنند و ما حمایت می‌کنیم.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=873

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *