پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

1 دقیقه خوانده شده
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج گفت: سومین رویداد بزرگ تولید محتوای دیجیتال بسیج طی دو مرحله در آبان برگزار می‌شود و برگزیدگان خود را همزمان با آغاز هفته بسیج خواهد شناخت.
سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مسلم معین گفت: مرحله اول این رویداد به‌طور همزمان در ۳۲ مرکز استانی کشور با حضور بیش از ۴۰۰ تیم تولید محتوای دیجیتال در قالب تیم‌های سه الی پنج نفره و در سه رشته پویانمای، بازی‌های ویژه تلفن همراه و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه از تاریخ ۱۲ تا ۱۴ آبان در یک رقابت ۴۸ ساعته برگزار شده و پس از شناخته شدن برگزیدگان، تیم‌های اول هر بخش در هر استان به مرحله نهایی راه پیدا می‌کنند.

وی افزود: مرحله نهایی این رویداد با حضور بیش از ۱۰۰ تیم در سه رشته پویانمایی بازی و نرم‌افزارهای ویژه تلفن همراه در تاریخ ۲۵ تا ۲۸ آبان برگزار می‌شود.

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج در پایان تصریح کرد: آیین اختتامیه این رویداد همزمان با جشنواره بزرگ فعالان فضای مجازی ایران برگزار شده و علاوه بر تجلیل از برترین‌های فضای مجازی کشور، برگزیدگان نهایی هر بخش معرفی و مورد حمایت قرار خواهند گرفت.

گفتنی است امروزه و در عصر فناوری اطلاعات، فضای مجازی در قالب زنجیره از ابزارها، اکوسیستم ها و محتوای در هم تنیده به مفهوم واحدی به نام دنیای مجازی “Virtual World” تبدیل شده است و اهمیت این فضا امروزه به قدری است که رهبری انقلاب اهمیت آن را در حد معجزه قرن بیستم یعنی انقلاب اسلامی می‌دانند با توجه به اهمیت فضای مجازی سازمان فضای مجازی بسیج با اهداف زیر اقدام به برگزاری رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیح نموده است. ۱_مانور یک حرکت هماهنگ در فضای مجازی. ۲_تشکیل یک فرماندهی و کنترل واحد برای عملیات در فضای مجازی. ۳_تولید حجم قابل توجهی از محصول با کیفیت رقابتی در طراز اندیشه و توان بسیج. ۴_ارائه توانمندی های تخصصی بسیج در حوزه فضای سایبر. ۵_ارتقاء و رشد توانمندی های فنی و خلاقانه نیروها در یک عملیات واقعی. ۶_شناسایی استعدادهای برتر بسیج در حوزه فضای مجازی با هدف اشتغال‌زایی و رونق اقتصاد کسب‌و‌کار‌هایی مجازی ۷_حرکت به سمت ایجاد نهضت تولید محتوای تخصصی در فضای مجازی اقدام به تدارک این رزمایش می نماید و برای اولین بار در بخش هایی معین” رویداد تولید محتوای ویژه فعالان فضای مجازی بسیج” را برگزار می نماید. هدف از برگزاری این رویداد سراسری برگزاری رزمایش یکپارچه بسیجیان متخصص در حوزه تولید محتوای تخصصی ویژه فضای مجازی با عنوان (مرحله مقدماتی سومین رویداد ملی تولید محتوای دیجیتال بسیج) می باشد.

سومین رویداد سراسری تولید محتوای دیجیتال بسیج

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *