ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

سردار رحیمی: خبرنگاران در جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب مجاهدانه ایستاده‌اند

1 دقیقه خوانده شده
سردار رحیمی: خبرنگاران در جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب مجاهدانه ایستاده‌اند
رئیس پلیس پایتخت ضمن تبریک به مناسبت روز خبرنگار گفت: خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده‌اند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از دفاع‎پرس؛ سردار حسین رحیمی رئیس پلیس پایتخت در پیامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

متن این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

روز خبرنگار که با یاد و خاطره یکی از شهدای اهل قلم، شهید محمود صارمی گره خورده است، یادآور ایثار، جانفشانی و رشادت‌های پیدا و پنهان و مجاهدت خبرنگاران متعهد است.

خبرنگاران متعهد، همواره در عرصه جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب اسلامی، مجاهدانه ایستاده‌اند و با تعهد و تخصص خود از قله‌های رفیع فرهنگ و تمدن این مرز و بوم دفاع کرده‌اند و اجازه نداده‌اند میراث گران بهای فرهنگ کشور عزیزمان ایران را بیگانگان به یغما ببرند. امروز که دشمنان و بد خواهان انقلاب اسلامی به مرزهای فرهگی ما شبیخون زده‌اند بیش از هر زمان دیگر اهمیت و حساسیت کار شما به عنوان افسران جنگ نرم در دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی، فراوان و ستودنی است.

اینجانب، با تبریک و گرامی داشت  روز خبرنگار ، از شما به پاس زحمات و تلاش‌هایی که با انتشار اخبار امیدبخش، زمینه افزایش امنیت در جامعه را فراهم آورده‌اید کمال تشکر و قدردانی را دارم. امید است که در آینده نیز از حضور پرشور و استمرار، همکاری شما با فرماندهی انتظامی تهران بزرگ بهره مند و برخوردار باشیم. از خداوند متعال موفقیت روز افزون را در ظل توجهات حضرت ولیعصر (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ پاسدار حسین رحیمی

رئیس پلیس پایتخت

سردار رحیمی: خبرنگاران در جنگ فرهنگی دشمنان علیه انقلاب مجاهدانه ایستاده‌اند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *