ی٫ آذر ۴ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

سازمان ها و نهادها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند؟

1 دقیقه خوانده شده
سازمان ها و نهادها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند؟
مراحل ثبت نام و دریافت «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» ویژه سازمان ها و نهادها در نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ؛ سازمان‌ها و نهادها برای دریافت «یارانۀ اعتباری خرید کتاب» باید مراحل زیر را طی کنند:

۱. ارسال درخواست یارانه خرید از طریق پست الکترونیکی ORG@TIBF.IR
۲. درخواست در سربرگ متقاضی درج شود.
۳. عنوان نامه خطاب به معاونت امورفرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باشد.
۴. نحوه استفاده بن مشخص شود که برای تجهیز کتابخانه است یا افراد سازمان.
۵. نام و نام خانوادگی نماینده تام الاختیار سازمان با ذکر کد ملی و تلفن همراه در نامه قید شود.
۶. درخواست با امضاء مقام مسئول همراه با مهر سازمان متقاضی ارسال شود.
۷. این یارانه به صورت الکترونیکی بوده و صرفاً در ایام برگزاری نمایشگاه قابلیت استفاده دارد.
۸. بعد از بررسی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی،  نامه قبول درخواست به پست الکترونیکی مبدأ ارسال خواهد شد.
۹. پس از دریافت نامه مذکور، ضرورت دارد حسب مفاد نامه مبلغ سهم سازمان به حساب اعلامی واریز و تصویر فیش واریزی ارسال شود.
۱۰. دریافت اطلاعات بیشتر از طریق شماره۳۸۵۱۲۷۲۱ (سرکار خانم هوشمند) و شماره واتساپی ۰۹۰۲۷۵۹۸۳۶۸مقدور است.

الف : درخواست یارانه خرید کتاب برای تجهیز کتابخانه:   

۱. پس از تائید مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، اعتبار خریدی معادل جمع مبلغ واریزی سازمان، نهاد و یا دانشگاه بعلاوه یارانه تخصیصی معاونت فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، به  نماینده تام الاختیار معرفی شده اختصاص داده می‌شود.

۲. پس از پایان فرآیند خرید توسط نماینده تام الاختیار سازمان، نهاد و یا دانشگاه در صورتی که محموله‌های خریداری شده از طریق پنل پستی نمایشگاه ارسال شود پس از اعلام وصول آنها در سامانه، پول کتاب‌های خریداری شده به ناشران  پرداخت می‌شود و در صورتی که  ارسال کتاب‌های خریداری شده به غیر از طریق از مذکور صورت گیرد، برای اطمینان از وصول کتاب‌ها از سازمان، نهاد و یا دانشگاه مربوطه استعلام می‌شود و درصورتی که حد اکثر تا دو هفته پس از استعلام،  اعتراضی دریافت نشود با فروشندگان تسویه حساب می‌شود.

۳. در صورت انجام خرید کمتر از میزان واریزی اولیه سازمان، نهاد و یا دانشگاه، مبلغ باقیمانده عودت و محاسبه یارانه بر اساس مبلغ خرید صورت خواهد گرفت.

ب. درخواست یارانه خرید برای افراد سازمان :

۱. درخواست یارانه خرید کتاب به همراه فایل اکسل شامل نام، نام خانوادگی، کدملی، شماره تلفن همراه، مبلغ سهم سازمان به آدرس ایمیل ذکر شده ارسال شود.

۲. پس از بررسی و تائید درخواست توسط معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اختصاص درصد یارانه مذکور، اعتبار سهم سازمان و یارانه اختصاص یافته برای هر یک از افراد لحاظ خواهد شد.

گفتنی است نخستین نمایشگاه مجازی کتاب تهران از اول تا ششم  بهمن‌ماه برگزار می‌شود.

سازمان ها و نهادها چگونه برای دریافت یارانه خرید کتاب ثبت‌نام کنند؟

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *