ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رییس کمیسیون عمران مجلس: شخصاً پیگیر واکسیناسیون خبرنگاران هستم

1 دقیقه خوانده شده
رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: با توجه به فعالیت های دغدغه مند خبرنگاران باید هرچه سریع تر واکسیناسیون این قشر آغاز شود.
رییس کمیسیون عمران مجلس: شخصاً پیگیر واکسیناسیون خبرنگاران هستم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ محمدرضا رضایی کوچی گفت: حادثه دلخراشی که برای خبرنگاران در ماموریت کاری رخ داد از این امر حکایت دارد که تا به امروز حتی برای ماموریت خبرنگاران شرایط حداقلی ایمنی را در نظر نمی گیرند. توجه و حمایت از این قشر یک امر ضروری است و باید با جدیت بیشتری در جهت تحقق مطالبات آنان گام برداشت. اما متاسفانه آنطور که باید و شاید از این قشر در سالیان گذشته حمایت نشده و در حوزه های مختلف از جمله بحث حقوق و مزایای این عزیزان، بیمه و به ویژه مسکن این قشر زحمت کش شاهد این کوتاهی هستیم.

وی افزود: همواره شاهد هستیم که در مقاطع حساس، اصحاب رسانه همواره در صحنه حاضر شده و در کنار مسئولان در خدمت رسانی به مردم و مطرح کردن دغدغه های زندگی آنان از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.  اکنون نیز واکسیناسیون کرونا برای این قشر که در تمام این مدت شیوع ویروس کرونا در صحنه بوده و هر جا مشکلی بوجود آمده و یا پیش از حضور مسئولین حتی در بیمارستان ها برای پوشش خبری و اطلاع رسانی به صورت دغدغه مند پیگیر به گوش رساندن صدای مردم هستند، باید با جدیت دنبال شود. بنده نیز در مجلس شورای اسلامی این موضوع را دنبال کرده تا هرچه سریع تر این گام برداشته شود. امیدواریم با پیگیری های مجلس و همراهی وزارت بهداشت و ستاد ملی مبارزه با کرونا واکسیناسیون خبرنگاران تا اواسط مرداد و هفته خبرنگار به سرانجام برسد.

رییس کمیسیون عمران مجلس: شخصاً پیگیر واکسیناسیون خبرنگاران هستم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *