ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رییس سازمان بسیج رسانه البرز: رسانه بهترین شاخص برای تحقق ایده های تولیدی است

1 دقیقه خوانده شده
رییس سازمان بسیج رسانه البرز: رسانه بهترین شاخص برای تحقق ایده های تولیدی است

نوروزی فر با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه در جریان افزایش تولید با توجه به شعار سال « جهش تولید» گفت: رسانه بهترین شاخص برای تحقق ایده های تولیدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ ابراهیم نوروزی فر طی نشستی با مدیرکل صنعت، معدن و تجارت استان البرز در سازمان بسیج رسانه استان البرز انجام شد گفت: رسانه یکی از بهترین شاخص های برای ایده های صنعتگران و تولید کننده ها است.
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز افزود: فرهنگ سازی به منظور تحقق کارهای خیر و عام المنفعه در عرصه تولید با همراهی و هم اندیشی اصحاب رسانه مقدر است.
وی با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و ارتباط آن عرصه صنعت، تولید و معدنی بیان کرد: اصحاب رسانه از کمترین حقوق و امکانات معیشتی برخوردار هستند ولی در جایگاه خود ظرفیت های عظیمی از فراهم آوردن شرایط تولید و سازندگی هستند.
به گفته نوروزی فر، متأسفانه وضعیت شیوع بیماری کرونا خسارت های جدی به اصحاب رسانه وارد آورد و بسیاری از این عزیزان را با تنگناهای معیشتی روبه رو کرد.
 رسانه ای که دغدغه معیشتی نداشته باشد بهتر مطالبه گری می کند
نوروزی فر با اشاره به همراهی و همفکری مدیران توانمند با باور به جایگاه رسانه عنوان کرد: رسانه ای که دغدغه معیشتی نداشته باشد بهتر مطالبه گری می کند و در این خصوص همراهی و همفکری مدیران توانمند برای رفع دغدغه های معیشتی اصحاب رسانه اهمیت اساسی دارد.
رییس سازمان بسیج رسانه البرز ادامه داد: هر اندازه که نسبت به اصحاب رسانه ارزش گذاری و بهاء داده شود شاهد رشد و رونق فعالیت ها در جامعه خواهیم بود.
وی با بیان اینکه هزینه در تبلیغات اثرات ویژه ای در جریان صنعت، معدن و تجارت دارد بیان کرد: رسانه می تواند جایگاه آگاهی بخشی به مردم باشد و بهترین فرصت برای سرمایه گذاری برای معرفی امکانات تولیدی است.
 صنعتگران و تولیدکنندگان از حامیان اصحاب رسانه هستند
رییس سازمان بسیج رسانه استان البرز در پایان خاطرنشان کرد: صنعتگران و تولید کنندگان از بهترین حامیان اصحاب رسانه هستند که با مشارکت و همکاری یکدیگر می توانند در جهت رشد جامعه و پویایی آن تلاش کنند.

رییس سازمان بسیج رسانه البرز: رسانه بهترین شاخص برای تحقق ایده های تولیدی است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *