ی٫ شهریور ۱۸ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

رپرتاژآگهی/ جزییات بسته‌های ویژه رومینگ عراق از سوی همراه اول اعلام شد

1 دقیقه خوانده شده
جزییات بسته‌های ویژه رومینگ عراق و شرایط بهره مندی از مزایای آن از سوی همراه اول اعلام شد.
رپرتاژآگهی/ جزییات بسته‌های ویژه رومینگ عراق از سوی همراه اول اعلام شد

جزییات بسته‌های ویژه رومینگ عراق و شرایط بهره مندی از مزایای آن از سوی همراه اول اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ زائران عتبات عالیات در شهرهای کربلا، نجف، کاظمین و… برای کاهش هزینه‌های ارتباطی خود، می‌توانند از طریق کد دستوری *۱۰*۴۰# و انتخاب گزینه صفر(۰) اقدام به خرید و فعال‌سازی بسته‌های رومینگ عراق کنند.

هزینه بسته اینترنت نامحدود ۷روزه عراق + ۱۵دقیقه مکالمه هدیه به قیمت ۴۹۰,۰۰۰ تومان؛ بسته۳۰۰  مگابایت اینترنت بین المللی ۷ روزه عراق به قیمت ۱۸۰,۰۰۰ تومان؛ بسته ۱  گیگ اینترنت ۷روزه عراق به قیمت ۲۹۰,۰۰۰ تومان؛ بسته۲  گیگ اینترنت ۷روزه عراق + ۲۰ دقیقه مکالمه + ۲۰ پیامک به قیمت ۵۹۰,۰۰۰ تومان؛ بسته ۵  گیگ اینترنت ۱۴ روزه عراق به قیمت  ۸۹۰,۰۰۰ تومان؛ بسته ۴۵  دقیقه مکالمه ۷ روزه عراق + ۴۵ پیامک هدیه به قیمت ۹۰۰,۰۰۰ تومان؛ بسته۱۵  دقیقه مکالمه ۷ روزه + ۱۵ پیامک ویژه عراق به قیمت ۳۸۰,۰۰۰ تومان؛ بسته اینترنت نامحدود ۳۰ روزه رومینگ عراق به قیمت ۲,۹۵۰,۰۰۰ تومان است.

گفتنی است شما می‌توانید این بسته‌ها را از ایران، برای مسافرین خود خریداری نمایید و بسته‌هاى اینترنت داخلى در زمان رومینگ قابل استفاده نیست.

همچنین برای مدیریت بهینه هزینه‌ها، بهترین زمان خرید بسته، روز خروج از کشور (قبل از گیت خروج) است و می‌توانید به طور همزمان چندین بسته (غیریکسان) خریداری نمایید.

شایان ذکر است بسته‌های رومینگ قابلیت تمدید خودکار ندارند و در صورت اتمام بسته رومینگ، هدیه مکالمه و پیامک قابل استفاده است.

از این رو همزمان با خرید بسته، سرویس رومینگ مشترک فعال می‌شود. مهلت استفاده از بسته‌ها از زمان خرید بسته به مدت ذکر شده در مشخصات بسته است و می‌توانید با استفاده از هدیه مکالمه با شماره‌های ایران یا شماره‌های همان کشور تماس بگیرید یا به تماس‌های از مقصد ایران و همان کشور پاسخ دهید.

لازم به توضیح است با استفاده از هدیه پیامک به شماره‌های ایران پیامک ارسال کنید و بسته‌های رومینگ برای تمامی سیم‌کارت‌های حقیقی و حقوقی و دائمی و اعتباری قابل فعال‌سازی هستند.

همچنین به قیمت بسته‌ها، مالیات و ارزش افزوده اضافه می‌شود و در بسته اینترنت رومینگ نامحدود ۷ روزه عراق نیز بعد از مقدار مصرف منصفانه ۳ گیگابایت سرعت مصرف به ۲۵۶ کیلوبیت در ثانیه می‌رسد.

تعرفه مکالمه با ایران (Asiacell) 23,000 (KOREK TEL) 23,000 و (Zain) 23,000؛ تعرفه مکالمه دریافتی (Asiacell) 17,000 (KOREK TEL) 17,000 و (Zain) 17,000؛ تعرفه مکالمه داخلی  (Asiacell) 17,000 (KOREK TEL) 17,000 و (Zain) 17,000؛ تعرفه ارسال پیام کوتاه (Asiacell) 4,000 (KOREK TEL) 4,000 و (Zain) 4,000 ؛ تعرفه یک مگابایت GPRS رومینگ  (Asiacell) 3,000 (KOREK TEL) 3,000 و (Zain) 3,000 از جمله تعرفه مصرف آزاد زائرین به شمار می‌رود.

هزینه مکالمات رند به دقیقه بوده و توصیه می‌شود جهت کاهش هزینه‌های مکالمه از بسته یا شبکه‌های اجتماعی استفاده کنید.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17388

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *