پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رعایت حدود قانونی انتشار محتواهای حجاب و عفاف از رسانه انتظار می رود

1 دقیقه خوانده شده
هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرده است، رسانه‌ها از انتشار و بازنشر محتواهای نوشتاری و تصویری مغایر با ارزش ها و هنجارهای اجتماعی حجاب و عفاف پرهیز کنند.
رعایت حدود قانونی انتشار محتواهای حجاب و عفاف از رسانه انتظار می رود
هیات نظارت بر مطبوعات تاکید کرده است، رسانه‌ ها از انتشار و بازنشر محتواهای نوشتاری و تصویری مغایر با ارزش ها و هنجارهای اجتماعی حجاب و عفاف پرهیز کنند.
به گزارش پایگاه خبری خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی؛ هیات نظارت بر مطبوعات، ضمن قدردانی از تعاملات و همکاری رسانه های کشور در ایجاد هم افزایی رسانه ای، رعایت و پاسداشت ارزش های مذهبی و هنجارهای فرهنگی و اجرای توصیه نامه های این هیات، تاکید کرده است، هم چنان انتظار می رود که مدیران رسانه های کشور به رغم تعلقات و گرایش های متنوع سیاسی در انتشار یا بازنشر محتواهای خبری و تحلیلی، نسبت به حفظ حرمت حجاب و عفاف و رعایت ارزش های مذهبی و اجتماعی توجه ویژه نمایند و از انعکاس اخبار و تصاویر هنجارشکنانه و مغایر با اصول اخلاقی جامعه، پرهیز کنند.
به گزارش روابط عمومی معاونت امور مطبوعاتی و اطلاع رسانی، اعضای این هیات در آخرین نشست خود با تاکید بر نقش موثر رسانه ها در تقویت و بزرگداشت ارزش ها و باورهای مذهبی، بر ضرورت رعایت این مهم در انواع تولیدات رسانه‌ ای تاکید کردند.
هفته گذشته هیات نظارت بر مطبوعات با انتشار و ابلاغ توصیه نامه در صفحه کاربری مدیران محترم روزنامه ها و خبرگزاری های کشور، رسانه ها را به رعایت و توجه لازم در این موضوع دعوت کرده بود.
قانون مطبوعات به ویژه بندهای ۲ و ۱۰ ماده ۶، بر رعایت مراتب فوق با عنوان حدود مطبوعات تصریح شده و انتظار می‌ رود مدیران محترم رسانه نسبت به رعایت چارچوب‌ های قانونی فوق الذکر، اهتمام شایسته و بایسته معمول فرمایند.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *