راهبرد مشارکت مردم با وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در رابطه با تهیه و تدوین لوایح قانونی که نیازمند تصویب نمایندگان مجلس یا مراجع ذیصلاح می باشد، پیش از ارسال به مدت یک ماه از طریق پورتال وزارت در معرض نقد عموم قرار داده و پس از دریافت نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به اصلاح و سپس ارسال آن اقدام می نماید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تمامی خدمات خود را طریق میز خدمت الکترونیک در معرض عموم قرار داده و پس از دریافت پیشنهادات و نظرات و انتقادات سازنده مردمی، نسبت به بهبود ارائه خدمات اقدام می نماید.
وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به منظور افزایش مشارکت اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه و کارشناسان کشور در فرایند تصمیم سازی و سیاست گذاری و بهره گیری از تمامی ظرفیتها و ایده های نوآورانه و خلاقانه در حوزه های فرهنگ و هنر و رسانه نسبت به ایجاد پنجره واحد ارائه خدمات وفا متصل به میز خدمت الکترونیکی شبکه تعاملی با ایشان ایجاد نموده است و از طریق پورتال دستگاه http://farhang.gov.ir/ در اختیار عموم قرار داده است.