ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

راه‌اندازی کانال رسمی «مرزنیوز» در پیام‌رسان «بله»

1 دقیقه خوانده شده
صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مرز (مرزنیوز) از راه‌اندازی کانال رسمی «مرزنیوز» در پیام‌رسان «بله»  خبر داد.
راه‌اندازی کانال رسمی «مرزنیوز» در پیام‌رسان «بله»

صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول پایگاه خبری تحلیلی اخبار مرز (مرزنیوز) از راه‌اندازی کانال رسمی «مرزنیوز» در پیام‌رسان «بله»  خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از مرزنیوز؛ مهندس محمدنقی دیده‌بان با اعلام این خبر گفت: کانال مذکور به منظور اطلاع‌رسانی بیشتر به مخاطبان این رسانه از اخبار منتشر شده در پایگاه خبری تحلیلی اخبار مرز (مرزنیوز) راه‌اندازی شد.

وی افزود: برای عدم اتلاف وقت مخاطبان تیترها به همراه عکس و لید اخبار در این پیام رسان به صورت کوتاه منتشر می شود تا مخاطبان با یک نگاه اخبار مورد علاقه خود را از بین آنها انتخاب کرد و با کلیک بر روی لینک کوتاه اخبار مشروح آن را در سایت Marznews.ir مطالعه کنند.

دیده‌بان خاطر نشان کرد: حمایت‌های مخاطبان و دلسوزان این حوزه می‌تواند متضمن ادامه فعالیت این رسانه باشد، به همین منظور برای دعوت حداکثری شناسه کانال مرزنیوز در پیام رسان بله  Marznews@ می باشد.

گفتنی است «بله» اپلیکیشن پیام‌رسانی است که امکان انجام فعالیت‌های متنوع مالی را فراهم می‌‌کند و با در هم آمیختن آن‌ها با ویژگی‌های یک پیام‌رسان اجتماعی، تجربه جدیدی را در اختیار کاربر می‌گذارد. واریز وجه برای دیگران بدون نیاز به دانستن شماره کارت بانکی‌شان، امکان پرداخت دنگ، خرید، پرداخت و ارسال رسید بانکی در بستر گفتگو (چت) بدون نیاز به اسکن‌کردن، پرداخت مبالغ خرد و کلان برای انواع محصولات در کانال‌های فروشگاهی، گزارش‌گیری از پرداخت‌ها و دریافت‌ها، اهدا به کانال‌های خیریه‌ی معتبر و جذب سرمایه‌ی جمعی بخشی از امکاناتی است که شاهد ارائه آن‌ها در «بله» هستید.

خبرنگار: داوود دهقانی محمودآباد

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12949

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *