پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس سازمان بسیج رسانه خبر داد: راه‌اندازی پویش ملی «خاطره‌نگار» برای فعالان رسانه

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان بسیج رسانه خبر داد: راه‌اندازی پویش ملی «خاطره‌نگار» برای فعالان رسانه

رئیس سازمان بسیج رسانه از راه‌اندازی پویش ملی خاطره نگار برای ثبت خاطراتی از تلاش‌های اثربخش فعالان رسانه در سطح کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ مسعود بصیری با اشاره به تأثیر بالای جامعه خبری در روند پیشرفت کشور اظهار کرد: نقش ماندگار خبرنگاران و اصحاب رسانه برای پیگیری و رفع مشکلات مردم با پیگیری‌های منتج به نتیجه قابل ستایش است. در این راستا، پویش ملی خاطره نگار به منظور جلب توجه آحاد مختلف جامعه به فعالیت‌های خبرنگاران راه‌اندازی شده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه تصریح کرد: جشنواره خاطره نگار، رویدادی فرهنگی رسانه‌ای است که به دنبال انتشار شرایط ویژه‌کاری اصحاب رسانه از طریق ثبت خاطره است.

بصیری با اعلام اینکه این پویش از این طریق همدلی و همراهی بیشتر با مخاطب رسانه را دنبال می‌کند، گفت: نمایش اثربخشی فعالیت‌های رسانه‌ای در شکل‌گیری یک گام مثبت، به تصویر کشیدن تلاش‌های و خدمات اصحاب رسانه در مسیر خدمت رسانه و ترغیب و تشویق اهالی رسانه به تولید محتوای فاخر و تأثیرگذار از دیگر اهداف این پویش است.

وی بیان کرد: پویش ملی خاطره نگار به دنبال معرفی بهترین خاطره نگاری اهالی رسانه از انعکاس یک واقعه در رسانه‌هاست که بازخورد و تأثیر مثبت انتشار و انعکاس آن واقعه بر فرد یا جمعی از مردم ملموس و دارای ارزش‌های رسانه‌ای بوده است.

رئیس سازمان بسیج رسانه یادآور شد: همچنین از میان آثار ارسالی از برترین‌ها در جشنواره رسانه‌ای ابوذر کشور تجلیل به عمل خواهد آمد.

بصیری در خصوص محورهای خاطرات گفت: پرداخت رسانه‌ای مشکلات مردم و پیگیری تا حصول نتیجه، نمایش همدلی مردم در بحران‌ها (کرونا، زلزله، سیل و …)، نمایش جلوه‌ها و مؤلفه‌های اقتدار ملی و خاطراتی از تلخ و شیرین‌های فعالیت رسانه‌ای به‌عنوان محور خاطرات در این پویش در نظر گرفته شده است. قالب این آثار به شکل متنی، پادکست صوتی و ویدئو است.

رئیس سازمان بسیج رسانه بیان کرد: خبرنگاران و اصحاب رسانه می‌توانند حرکت مؤثر و تلاش خاطره ساز خود را در دنیای رسانه، با درج # خاطره نگار در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی منتشر و لینک اثر را به شماره ۰۹۳۰۰۱۱۸۱۵۱ ارسال کنند.

رئیس سازمان بسیج رسانه خبر داد: راه‌اندازی پویش ملی «خاطره‌نگار» برای فعالان رسانه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *