ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام: قلم خبرنگار همواره جریان ساز است

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام: قلم خبرنگار همواره جریان ساز است

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با اشاره به اینکه قلم خبرنگار همواره جریان ساز است، گفت: عمده ترین هدف سازمان بسیج رسانه شناخت اهداف دشمنان و آگاهی بخشی به مردم عزیز بوده و خواهد بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از موج؛ محمد علینظری در برنامه سیمای مرکز ایلام با تقدیر از تلاش های  زنده یاد  پژمان مهدوی فر رئیس اسبق شورای بسیج رسانه استان در امر خدمت رسانی به عموم مردم، از آن‌ پیشکسوت عرصه خبر به عنوان یک خبرنگار در تراز انقلاب نام برد و افزود: او همواره به عنوان یک فرد رسانه ای، دغدغه یاری رسانی در حل مشکلات مردم را داشت.

وی در ادامه به تشریح ابعاد مختلف سازمان بسیج رسانه پرداخت و اظهار داشت: بسیج یادگار ماندگار امام راحل (ره)، برای مردم ایران زمین است و در طول مدت شکل گیری بسیج به خصوص در اوایل دهه ۸۰ و ۹۰ اقشار مختلف مردم در قالب بسیجی شروع به فعالیت کردند.

رییس سازمان بسیج رسانه ایلام  با تاکید بر داشتن اتحاد و هم افزایی اعضاء مختلف بسیج رسانه استان که همواره به دور از سلیقه های مختلف سیاسی درپی خدمت صادقانه به انقلاب و نظام بوده اند، تصریح کرد: بسیج رسانه با حضور و قلمشان حلقه ی واسط بین مردم و مسئولین هستند و  قلم این عزیزان در عرصه های مختلف استان همچون وقوع سیل جریان ساز بوده است.

وی  به تلاش های گسترده خبرنگاران برای انعکاس مشکلات و کاستی های مردم اشاره و خاطرنشان کرد: گاهی قلم یک خبرنگار در دورافتاده ترین روستای استان جریان ساز بوده که پیامد مثبت آن خدمت رسانی به مردم می باشد.

علینظری به عملکرد سازمان بسیج رسانه استان اشاره و اظهار داشت: اصحاب رسانه تاکنون خدمات ارزنده ای از جمله در مقوله کمکهای مومنانه با راه اندازی پویش های مردمی از طریق واریز اولین کمکهای نقدی ارائه دادند و این قشر فهیم خود در راس این یاری رسانی قرار داشتند.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام با بیان اینکه اصحاب رسانه  در کنار مدافعان سلامت و سفیران این عرصه جهادی بودند، گفت: در حال حاضر و پس از گذشت  یکسال از شروع بیماری کرونا و آغاز جریان ساز پویش نذر شفا بین بهبود یافتگان، نقش عظمیی در اطلاع رسانی این پویش داشتند.

رئیس بسیج رسانه در ادامه به بیان برگزاری برنامه فرهنگی خانه و خانواده با هدف ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی بین خانواده ها و  تقدیر از اصحاب رسانه استان پرداخت.

وی در پایان یادآور شد: یکی از موضوعات ششمین جشنواره ابوذر به  رئیس فقید شورای بسیج رسانه اختصاص داده شده و این جشنواره با عنوان گرامیداشت زنده یاد مهدوی فر برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام: قلم خبرنگار همواره جریان ساز است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *