چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس بسیج رسانه البرز: ایسنا رسانه‌ای مردمی و اثرگذار است

1 دقیقه خوانده شده
رئیس سازمان بسیج رسانه البرز با اشاره به اینکه مجموعه خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای مردمی است که بر ذهنیات افراد اثرگذار است، گفت: چنین رسانه‌هایی هستند که نقش پررنگی در شرایط حساس جامعه دارند.
رئیس بسیج رسانه البرز: ایسنا رسانه‌ای مردمی و اثرگذار است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایسنا؛ سرهنگ پاسدار سیدمحمدرضا موسوی زاده با حضور در دفتر البرز خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) به مناسبت نکوداشت روز خبرنگار با اشاره به اینکه مصادف شدن روز خبرنگار با روز عاشورا حاوی پیام است، گفت: این دو از لحاظ محتوا در یک راستا هستند.

وی گفت: رسانه در اصل هر جا نقص وکمبود باشد حضور می‌یابد و رابط بین مردم و مسئولان است.

وی افزود: آنجا که دشمن فکر می‌کرد تفکر امام حسین را از بین برد حرکت زینبی آغاز شد و پایه های حکمت ظلم را سست کرد. در آنجا رسالت زینبی احساس رسوایی بود و اینجا رسالت رسانه امیدآفرینی، بازگو کردن وقایع در مسیر حق و اخلاق است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه خبرگزاری ایسنا رسانه‌ای مردمی است که بر ذهنیات افراد اثرگذار است، گفت: چنین رسانه‌هایی هستند که نقش پررنگی در شرایط حساس جامعه دارند. در بحث جراحی اقتصادی که بسیار حساس بود برای مردم با کمک رسانه‌ها شفافیت ایجاد شد.

وی با بیان اینکه امروز اصحاب رسانه البرز با تهدیدها و هم فرصت‌های زیاد روبرو هستند، اظهار کرد:  قلم فروشی، تهدیدی برای رسانه‌ها است و محتواسازی جزو فرصت‌های این قشر است.

موسوی‌زاده تصریح کرد: به شخصه مخالف شدید جلسات اطلاع رسانی یک طرفه هستم بلکه باید محتواسازی شود و در این مسیر همگرایی وجود داشته باشد. بنابراین رسانه به معنی انتقال خبر صرف را قبول نداریم و به دنبال محتواسازی هستیم.

وی افزود: در سازمان بسبج رسانه تمرکز از استان به شهرستان‌ها رسیده و گروه مطالبه گری و مستند سازی ثبت شده ما برای انتقال پیام در البرز برای انتقال خبر ۳۰۰ هزار نفر است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان البرز با انتقاد از مسئولین درباره برگزاری آئین نکوداشت روز خبرنگار، گفت: می‌شد روز خبرنگار را زودتر و مفهومی و با صلابت برگزار کرد اما متأسفانه این اتفاق نیفتاد ولی به زودی سازمان بسیج رسانه از خبرنگاران تقدیر می‌کند.

وی افزود: تقدیر از خبرنگار باعث مستحکم‌تر شدن وی در کار می‌شود بنابراین باید به آن اهمیت داده شود. همگرایی مسئولان و نهادهای مختلف برای کار جمعی تقدیر از خبرنگاران ضروری است و جای تأسف دارد که این اتفاق نیفتاده است.

رئیس بسیج رسانه البرز: ایسنا رسانه‌ای مردمی و اثرگذار است

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *