ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

رئیس بسیج رسانه استان فارس: بی‌احترامی به رسانه‌ها قابل قبول نیست

1 دقیقه خوانده شده
رئیس بسیج رسانه استان فارس: بی‌احترامی به رسانه‌ها قابل قبول نیست

در جریان افتتاح پروژه‌های آب استان فارس با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به جز خبرنگار یک رسانه، بقیه خبرنگاران و رسانه‌های استان مورد بی‌احترامی قرار گرفته و از ورود به جلسه منع شدند و رئیس بسیج رسانه استان به برخورد واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ در جریان افتتاح پروژه‌های آب استان فارس با حضور ویدئو کنفرانسی رئیس جمهور به جز خبرنگار یک رسانه، بقیه خبرنگاران و رسانه‌های استان فارس مورد بی‌احترامی قرار گرفته و از ورود به جلسه منع شدند.

دلایل مسئولان برگزارکننده برنامه برای عدم حضور خبرنگاران در جلسه رعایت پروتکل‌های بهداشتی و عدم فضای کافی بود در حالی که دعوتنامه این برنامه از سوی سه دستگاه استانداری، آبفا و آب منطقه‌ای به دست رسانه‌ها رسیده و از ابتدا به این مسئله توجهی نشده بود و اگر چنین دلیلی وجود داشت نباید از رسانه‌ها هم برای پوشش جلسه دعوت به عمل می‌آمد.

مصطفی اژدری، رئیس بسیج رسانه استان فارس در واکنش به این بی‌احترامی به تعدادی از رسانه‌های رسمی استان فارس اظهارداشت: رسانه‌ها و خبرنگاران صدای بیدار جامعه هستند و این نوع رفتار و بی‌احترامی از سوی مدیران روابط عمومی‌های دستگاه‌های برجسته استان قابل قبول و مورد پذیرش نیست.

وی با بیان اینکه رسانه‌ها جایگاه مهمی در جامعه دارند گفت :در دعوت از اصحاب رسانه به منظور پوشش اخبار ،باید به همه خبرنگاران و عکاسان از تمام رسانه‌ها به یک چشم نگاه کرد و شرایط حضور همه سلایق و دیدگاه‌ها را در برنامه‌ها فراهم نمود.

اژدری افزود: وظیفه رسانه انعکاس اخبار است و اینکه خبرنگاران خواستار حضور در برنامه و پوشش برنامه بودند وظیفه تخصصی‌شان بوده است.

رئیس بسیج رسانه استان فارس با تاکید بر اینکه بی‌احترامی به هر خبرنگار یا عکاسی ولو یک نفر از آنها، آن هم در برنامه‌ای که در سطح ملی بوده و مسئولان ارشد حضور داشتند، مصداق بارز نادیده گرفتن اهمیت نگاه فراگیر به این قشر بوده است، بیان کرد: قطعا مسئولان و متولیان فرهنگ و رسانه باید نسبت به این امر واکنش نشان داده تا بار دیگر شاهد چنین برخوردهایی در استان فارس نباشیم.

رئیس بسیج رسانه استان فارس: بی‌احترامی به رسانه‌ها قابل قبول نیست

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *