پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دیدار خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه با امام جمعه شوشتر

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در شوشتر، دوشنبه 6 اردیبهشت با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور امام جمعه شهرستان با وی دیدار کردند.
دیدار خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه با امام جمعه شوشتر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شوشان؛ خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه در شوشتر، با حضور در دفتر حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور امام جمعه این شهرستان با وی دیدار کردند.

در ابتدای جلسه رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، خبرنگاران و اصحاب رسانه مباحثی را مطرح و سپس امام جمعه شهرستان صحبت کرد.

برخی سخنان حجت الاسلام و المسلمین حبیب پور در این جلسه را در زیر بخوانید:

* رهبر انقلاب فرموده اند، اگر رهبر نبودم مسئول فضای مجازی می شدم. بنابر اهمیت این موضوع اولین جلسه ای که خودم درخواست تشکیل آن را داده ام با اصحاب رسانه و خبرنگاران بوده است.

* در ماه های اخیر خیلی خبر منفی به مردم داده ایم. نواقص و مشکلات وجود دارند و باید گفته شوند اما اگر روحیه نداشته باشیم نمی توانیم مشکلات را حل کنیم. به همین دلیل باید اخبار خوب را هم پیدا کنیم و به جامعه منتقل کرده و روحیه بدهیم.

* من احتمالاً انقلابی ام اما مطمئنم قومگرا نیستم. در سوابق بنده می توانید ببینید و بررسی کنید که با چه تیم ها و قومیت هایی کار کرده ام. به طور کلی از قومیت گرایی بیزارم.

* ما همه یک خانواده ایم. یک موضوعی که با کمک دوستان فرهنگی باید بنشینیم و کار کنیم همین مسئله سخیف قوم گرایی است و باید در کمتر کردن آن تلاش و برنامه ریزی کنیم. احساس می کنم یکی از مواردی که شهرستان شوشتر را از پیشرفت باز می دارد این موضوع است.

* بنده در هیچ عزل و نصبی دخالت نمی کنم و هیچ جناح و شخصی را حمایت یا رد نمی کنم. تنها بر اساس بیانات رهبری حرکت می کنم. هرکس از بنده نقل قولی در خصوص شخصی کرد، بدانید شایعه است.

دیدار خبرنگاران و فعالان حوزه رسانه با امام جمعه شوشتر

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *