د٫ شهریور ۲۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

دو خبرنگار در حمله هوایی روسیه به هتلی در شرق اوکراین زخمی شدند و یک خبرنگار همچنان مفقود است

1 دقیقه خوانده شده
عملیات جستجو برای یافتن خبرنگاری که در پی حمله ارتش روسیه به هتلی در منطقه دونتسک واقع در شرق اوکراین ناپدید شده روز یکشنبه در میان آوار و ویرانه‌های ناشی از این حمله همچنان ادامه داشت.
دو خبرنگار در حمله هوایی روسیه به هتلی در شرق اوکراین زخمی شدند و یک خبرنگار همچنان مفقود است

عملیات جستجو برای یافتن خبرنگاری که در پی حمله ارتش روسیه به هتلی در منطقه دونتسک واقع در شرق اوکراین ناپدید شده روز یکشنبه در میان آوار و ویرانه‌ های ناشی از این حمله همچنان ادامه داشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از یورونیوز؛ به گفته فرماندار نظامی این منطقه، ۲ خبرنگار دیگر نیز در حمله روسیه به این هتل که در کراماتورسک قرار دارد، زخمی شده‌ اند.

این سه خبرنگار اتباع کشورهای اوکراین، ایالات متحده و بریتانیا هستند؛ به گزارش رسانه‌ های بین‌ المللی، تلاش امدادگران برای یافتن فرد مفقود شده در میان آوار هتل که به کلی تخریب شده ادامه دارد.

سرگئی کوکوچکا، رئیس اداره حفاظت مدنی شورای شهر کراماتورسک، گفت: «ما در حال حاضر در جستجوی فردی هستیم که احتمالاً زیر آوار گرفتار شده است.»

رویترز روز یک شنبه تأیید کرد که یک تن از اعضای تیمی که تحولات جنگ اوکراین را برای این خبرگزاری پوشش می‌دادند، در پی حمله روسیه به هتلی در کراماتورسک مفقود و دو تن دیگر از اعضای این تیم زخمی و به بیمارستان منتقل شده‌ اند.»

بنا به این گزارش، هتل «سافایر» که یک گروه شش نفره از خبرنگاران در آن اقامت داشتند، روز شنبه هدف یک حمله موشکی قرار گرفت.

خبرگزاری رویترز در ادامه گزارش خود آورده است که دو خبرنگار خارجی ۳۸ و ۴۹ ساله تیم پوشش دهنده جنگ اوکراین در هتلی که هدف حمله نیروهای روسیه قرار گرفت، زخمی شده‌ اند. افراد زخمی دچار تروما ناشی از موج انفجار، ضربه مغزی، شکستگی پا و زخم‌ های ناشی از بریدگی شده‌اند.

بر اساس این گزارش، به یک ساختمان بلند مرتبه در مجاورت این هتل نیز در جریان این حمله خساراتی وارد آمده است.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=18144

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *