ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان مبارک

1 دقیقه خوانده شده
دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان مبارک

در آزمون بزرگ مردم جهان سالی تاریخی و پر حادثه بود. ٢/۵ میلیارد نفر عملا از حرکت و ورزش بازایستادند تا پدیده کرونا از ورزش عبور کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران؛ تجربه ای بی سابقه برای نویسندگان و خبرنگاران ورزشی بود. بزرگترین رویداد ورزشی جهان یعنی المپیک توکیو لغو شد و به تعویق افتاد، اما در همین موقعیت ورزش همچنان ارزشمند و تأثیرگذار باقی ماند. هیچ زمان چنین همبستگی را بین اقشار ورزشی نویسان شاهد نبودیم.

ورزشی نویسان ایران در چنین شرایطی که ورزش دچار وقفه و رکود شد با همبستگی به حمایت از آن برآمدند و روش های ابداعی را در رسانه های خود برای ادامه حیات ورزش ارائه دادند تا همبستگی، تفاهم و امید در رخدادهای ورزشی باقی بماند، ورزشی نویسان ایران با مشکلات امروزی کرونا فرصتی به وجود آوردند برای پیشرفت بیشتر و عبور از بحران.

اینک و به مناسبت روز تاریخی دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان، این روز را به تمامی اعضای انجمن نویسندگان، خبرنگاران و عکاسان ورزشی ایران تبریک گفته و برای یکایک همکاران عزیز آرزوی موفقیت و سلامتی داریم.

دوم جولای روز جهانی ورزشی نویسان مبارک

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *