پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دوره تخصصی مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی و اخبار جعلی برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده
دوره تخصصی مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی و اخبار جعلی برگزار می‌شود

به همت مرکز مقابله با شایعات سایبری و با همکاری مرکز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری فارس دوره تخصصی مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی و اخبار جعلی برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دانشکده رسانه فارس؛ حسین پاکدل کارشناس مرکز آموزش‌های تخصصی و حرفه‌ای خبرگزاری فارس در گفت‌وگو با خبرنگار دانشکده رسانه فارس با اشاره به برگزاری تخصصی مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی و اخبار جعلی در این مرکز، گفت: این دوره با حضور اساتید مطرح کشوری و در خصوص نحوه آشنایی با اخبار جعلی و مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی برگزار خواهد شد.

وی افزود: این دوره در قالب دو نیم روز در روزهای ۹ بهمن ماه ۱۳۹۹ و ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۹ به صورت حضوری و با رعایت پروتکل‌های بهداشتی مقابله با ویروس کرونا در محل خبرگزاری فارس برگزار می‌شود.

پاکدل تصریح کرد: اخبار جعلی و جنگ شناختی، گونه شناسی و مبانی نظری اغتشاشات اطلاعاتی، تکنیک‌های شناسایی و راستی‌آزمایی اغتشاشات اطلاعاتی و مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی از سرفصل‌های این دوره است.

گفتنی است، خبرنگاران و اصحاب رسانه برای شرکت در این دوره از ۳۰درصد تخفیف برخوردار خواهند شد.

علاقه‌مندان برای کشب اطلاعات بیشتر یا ثبت نام می‌توانند با شماره ۰۹۹۲۷۴۹۱۱۶۹ تماس بگیرند یا وارد لینک https://b2n.ir/383501 شوند.

دوره تخصصی مقابله با اغتشاشات اطلاعاتی و اخبار جعلی برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *