ش٫ اردیبهشت ۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دوره آموزشی «هر روستا یک خبرنگار» در بندرلنگه برگزار می‌شود

1 دقیقه خوانده شده

مسؤول بسیج رسانه شهرستان بندرلنگه از برگزرای دوره آموزشی «هر روستا یک خبرنگار» با هدف آموزش خبرنگاران متعهد جهت انعکاس فعالیت‌، ظرفیت‌، پتانسیل و مشکلات روستاها در قالب طرح تحول محلات خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ فتح‌اله میرکمانداری از برگزاری دوره آموزشی «هر روستا یک خبرنگار» با هدف آموزش خبرنگارانی جهت انعکاس فعالیت‌، ظرفیت‌، پتانسیل و مشکلات روستاها در قالب قرارگاه طرح تحول محلات شهرستان بندرلنگه خبر داد.

وی افزود: مسئله‌ای که امروزه شاید در روستاها مورد غفلت قرار گرفته و کمتر به آن پرداخته شده، استفاده از ظرفیت خبرنگاران روستایی جهت انعکاس فعالیت و دغدغه روستائیان در دورترین نقاط یک شهرستان است.

مسؤول بسیج رسانه شهرستان بندرلنگه اضافه کرد: یک خبرنگار در روستای محل سکونت خود می‌تواند پل ارتباطی بین اهالی و مسؤولان باشد و ظرفیت‌های گردشگری و اشتغالزایی، سرمایه‌گزاری یک روستا را که شاید تا کنون مغفول مانده را به درستی انعکاس دهد و فرصت‌های شغلی بیشتری را برای آن روستا ایجاد کند.

میرکمانداری با تاکید بر اینکه خبر باید توام با واقعیت و حقیقت باشد، خاطرنشان کرد: امروزه بیشتر مردم در دورترین نقاط کشور نیز به اینترنت و فضای مجازی دسترسی دارند و این فرصتی را پدید آورده برای دسترسی آسان به اخبار و اطلاعات صحیح در کمترین زمان ممکن، لذا خبرنگاران روستایی نیز می‌توانند نقش موثر و مطلوبی را در این فضا داشته باشند.

این فعال رسانه‌ای هرمزگان یادآور شد: از طرفی قرارگاه طرح تحول محلات در برخی از روستاهای این شهرستان فعالیت‌های خود را آغاز کرده  و این خبرنگاران نیز در راستای هم افزایی بیشتر به کمک این قرارگاه در قالب کارگروه فضای مجازی خواهند آمد.

وی با بیان اینکه بزودی جزئیات این دوره آموزشی با در نظر گرفتن محدودیت‌های کرونایی اعلام خواهد شد، گفت: دهیاران و فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج در روستاها نیز می‌توانند با معرفی افراد متعهد، مستعد و با انگیزه جهت حضور در این دوره آموزشی ما را در پیشبرد اهداف این طرح یاری کنند.

دوره آموزشی «هر روستا یک خبرنگار» در بندرلنگه برگزار می‌شود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *