دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میکند: نشست تخصصی مدیریت رسانههای ورزشی
1 دقیقه خوانده شدهبه گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها؛ سازمانهای رسانهای با توجه به ویژگیهای خاص خود مستلزم مدیریتی متفاوتاند.ازاینرو مدیریت رسانه بهعنوان حوزه مطالعه و تحقیق جدید پا به عرصه گذاشته است. هدف از برگزاری این نشست، شناسایی و ارائه وضعیت مطلوب «نظام مدیریت رسانههای ورزشی کشور» است تا با طرح دیدگاهها و رویکردهای مختلف نسبت به مقوله مدیریت رسانه به بررسی چیستی موضوع پرداخته و ابعاد آن را روشن شود .ضرورت این امر ازآنجا ناشی میشود که علیرغم گذشت چندین سال از شکلگیری و راهاندازی مدیریت رسانه بهعنوان یکرشته علمی و دانشگاهی هنوز تعریف روشن و مشخصی از آن وجود ندارد.البته نباید از این نکته غافل شد که روند تخصصی شدن در تمامی علوم،ازجمله مدیریت نیز در این میان بیتاثیر نبوده است.امروزه با رشد و توسعه سازمانهای رسانهای و محیط رقابتی کنونی داشتن مهارتهای ارتباطی و مدیریتی مدیران رسانهها به نوعی از ملزومات اصلی انتصاب آنان است مدیران رسانههای ورزشی از این امر مستثنی نیستند و عملکرد صحیح آنان در پیشبرد اهداف ورزشی کشور در گرو داشتن مهارتهای مدیریتی از جمله خلاقیت و نوآوری برای مدیریت اثر بخش و کارا است. در این نشست که با حضور متخصصان و پژوهشگران این حوزه برگزار میشود. محورهای زیر مورد بحث و بررسی قرار میگیرد:
– مدیریت راهبردی رسانههای ورزشی
– شناسایی شاخصهای موثر بر مدیریت اثر گذار
– بررسی عوامل موثر بر مدیریت مطلوب رسانههای ورزشی
سخنرانان:
– جناب آقای پژمان راهبر، سردبیر سایت ورزش سه
– جناب آقای سیامک رحمانی، مدیر عامل پایگاه خبری برترینها
– سرکار خانم سارا جعفری،کارشناس واحد پژوهش دفتر مطالعات و برنامه ریزی رسانه ها
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میکند: نشست تخصصی مدیریت رسانههای ورزشی