دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میکند؛ نشست تخصصی نقش رسانه در بازار سرمایه و بورس
1 دقیقه خوانده شدهنخستین هماندیشی تخصصی” نقش رسانه در بازار سرمایه و بورس” از سلسله نشست های رسانه و بورس روز سه شنبه ۶ آبان ماه از ساعت ۱۳ الی ۱۴:۳۰ در دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها به صورت ویدئو کنفرانس برگزاری میشود.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها؛ رسانهها نقش انکارناپذیری در تحقق سیاستهای بازار سرمایه دارند، اهمیت و جایگاه اطلاعات در تصمیمات سرمایهگذاری بر کسی پوشیده نیست. از این رو کارکرد رسانههای جمعی با تأکید بر دو عنصر اصلی آگاهی بخشی و اطلاع رسانی میتواند نقش بسزایی در بازار سرمایه و تصمیمگیری سرمایهگذاران ایفا نماید. در این نشست که با حضورکارشناسان خبره و فعالان بازار سرمایه و بورس برگزار میشود، محورهای ذیل مورد بحث و بررسی قرار می گیرید:
– بررسی نقش رسانه در توسعه فرهنگ سرمایهگذاری
– بررسی ظرفیت رسانهها در افزایش سواد مالی جامعه
– نقش رسانههای مرجع در آشفتگی رفتارهای اقتصادی مردم
– تاثیر رسانههای مجازی بر چالشهای اقتصادی
– بررسی راهکارهای توسعه همکاری رسانهها و فعالان بازار سرمایه
سخنرانان:
– جناب آقای دکتر کوروش شمس، مدیر عامل سبدگردان پاداش سرمایه
– جناب آقای دکتر قاسم محسنی، مدیر عامل شرکت رتبهبندی و اعتباری پرهان
– جناب آقای احسان عامری مقدم، مدیر آموزش و فرهنگسازی شرکت اطلاعرسانی و خدمات بورس و کارشناس بازار سرمایه
– سرکار خانم دکتر گیتا علی آبادی، مدیر کل دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها
دفتر مطالعات و برنامهریزی رسانهها برگزار میکند؛ نشست تخصصی نقش رسانه در بازار سرمایه و بورس