چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دفاتر ۳۳ مؤسسه رسانه‌ای در غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت

1 دقیقه خوانده شده
رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار ایرنا، گفت: دفاتر ۳۳ مؤسسه رسانه‌ای هدف حملات رژیم صهیونیستی به غزه قرار گرفته است.
دفاتر ۳۳ مؤسسه رسانه‌ای در غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ سلامه معروف افزود: نزدیک به ۱۰ روزنامه نگار و خبرنگار در حملات رژیم صهیونیستی به غزه زخمی شدند که سه تن از آن ها  در شمال این باریکه هدف مستقیم رژیم صهیونیستی قرار گرفتند.

وی ضمن محکوم کردن حملات رژیم صهیونیستی به مقر و دفاتر مؤسسات رسانه ای گفت: کشتن خبرنگاران از سیاست های دائمی رژیم اشغالگر بوده که تلاش دارد تا شاهدان عینی جنایت خود را از صحنه محو کنند و رسانه ها را از نقل جنایت های خود بازدارند.

رییس دفتر اطلاع‌رسانی دولتی در نوار غزه خواستار دو اقدام ضروری در حال حاضر از سوی جامعه جهانی شد؛ نخست لغو عضویت رژیم اشغالگر از همه سازمان ها، نهادها و اتحادیه های بین المللی و دوم تشکیل یک کمیته حقیقت یاب بین المللی برای اطلاع از اقداماتی است که این رژیم علیه اصحاب رسانه در غزه انجام داده است.

معروف ضمن قدردانی از موضع گیری صریح سازمان گزارشگران بدون مرز که تصمیم گرفته علیه رژیم صهیونیستی شکایت کند، گفت این اقدام نیاز به حمایت دارد و بایستی از چنین اقداماتی حمایت کرد و ما از این اقدام استقبال می کنیم و تلاش خواهیم کرد که هر کاری برای موفقیت این گام سازمان گزارشگران بدون مرز انجام دهیم.

اراضی اشغالی فلسطینی طی روزهای اخیر شاهد درگیری میان جوانان فلسطینی و نیروهای صهیونیستی و شهرک نشینان بوده است. در شهرهای عرب نشین فلسطین اشغالی نیز ناآرامی ها و درگیری های بسیاری روی داده است.

از هفته گذشته و در پی حملات صهیونیست ها به فلسطینی ها در محله شیخ جراح در شرق بیت المقدس، که به مسجد الاقصی هم کشیده شد، نیروهای مقاومت فلسطینی وارد عمل شده و اسرائیل را هدف صدها موشک و راکت خود قرار داده اند.

در حالی حملات علیه غزه ادامه دارد که رژیم صهیونیستی حملات گسترده و وحشیانه ای را علیه مناطق مختلف مسکونی نوار غزه صورت می دهد.

دفاتر ۳۳ مؤسسه رسانه‌ای در غزه هدف حملات رژیم صهیونیستی قرار گرفت

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *