ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

دعوت از اصحاب رسانه استان البرز برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

1 دقیقه خوانده شده
« مهدیه دانایی» با اشاره به اهمیت جایگاه رسانه و برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر گفت: هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر با هدف ایجاد یک رقابت سازنده و اثرگذار میان اصحاب رسانه استان البرز برپا می شود.
دعوت از اصحاب رسانه استان البرز برای شرکت در هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شبستان؛ دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز افزود: علاقمندان به منظور حضور در این دوره از جشنواره می توانند به آدرس http://alborz.basijrasaneh.ir مراجعه کنند و آثار ارسال خود را به ثبت برسانند.
وی با اشاره به فرمایش رهبرمعظم انقلاب در خصوص خبر رسانی و اصحاب رسانه گفت: رهبرمعظم انقلاب اینطور می فرمایند که « به مسئله خبررسانی باید به این چشم نگاه کنید که به نیت ترویج خیر باشد».
وی ادامه داد: اصحاب رسانه با هدف تحقق رسانه تراز انقلاب اسلامی و با رویکرد توجه به امر جهاد تبیین همچنین دیگر شاخص های مورد اشاره در این دوره از جشنواره حضور فعال پیدا می کنند.
دانایی با تشریح شرایط شرکت در جشنواره رسانه ای ابوذر بیان کرد: خبرنگاران استان البرز برای ارائه آثار خود و ثبت آن با مراجعه به سایت بسیج رسانه، می توانند از سمت چپ سایت بنر هفتمین جشنواره را ملاحظه و با کلید بر آن از شرایط جشنواره همچنین ثبت آثار مطلع شوند.
وی توضیح داد: تفاوت این دوره از جشنواره رسانه ای ابوذر، انسجام در ثبت آثار، ارزیابی و داوری به صورت نظم یافته و واحد است.
به گفته وی، توجه به مولفه ها و مسئله هایی مانند الگوی اسلامی ایرانی، الگوی سوم زن، بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و … از جمله مسائل و گام هایی است که فعالیت و جریان سازی اصحاب رسانه در آن نقش اساسی دارد.
دانایی عنوان کرد: استان البرز نقشه جامعی را برای تحقق الگوی اسلامی ایرانی نیازمند است که متناسب با این مهم رسانه با مطالبه گری در قالب گفت و گوی خبری، مصاحبه، گزارش های تحلیلی و میدانی می تواند افق مطلوبی را برای آینده این استان، ترسیم کند.
پژوهشگر انقلاب اسلامی استان البرز تصریح کرد: شعار سال با عنوان تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین، جهاد تبیین، پیوند رسانه و صنعت، مقابله با آسیب اجتماعی، دستاوردهای انقلاب اسلامی، بسیج و حوزه های اقدام، بیانیه گام دوم انقلاب، مکتب شهید سلیمانی، امید و نشاط آفرینی، خانواده، جامعه و فرزندآوری و سبک زندگی اسلامی ایرانی از محورهای این دوره از هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر است.
دبیر هفتمین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر استان البرز خاطرنشان کرد: زیست بوم استان البرز و تحقق تمدن نوین اسلامی ایرانی در قالب فعالیت های رسانه ای و مطالبه گری آنان از دیگر رویکردهای برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر است.
لازم به ذکر است، مهدیه دانایی با انتخاب و رأی اعضای هم اندیشی برپایی جشنواره رسانه ای ابوذر به عنوان دبیر هفتمین جشنواره رسانه ای ابوذر انتخاب شد.

لینک کوتاه: https://khabarnegaranvaresane.ir/?p=12925

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *