پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

در مجلس به طور جدی پیگیر بیمه و مسائل خبرنگاران و رسانه ها هستیم

1 دقیقه خوانده شده
جلسه کارگروه تخصصی رسانه و مطبوعات از سری برنامه های سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان گلستان با حضور جمعی از فعالان رسانه ای استان گلستان، برگزار شد.
در مجلس به طور جدی پیگیر بیمه و مسائل خبرنگاران و رسانه ها هستیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان؛ جلسه کارگروه تخصصی رسانه و مطبوعات از سری برنامه های سفر کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی به استان گلستان، با حضور بیژن نوباوه نماینده مردم اسلام شهر، تهران، ری و شمیرانات و پردیس ، ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، محمد رعیت مدیرکل، قاسم قندهاری معاون توسعه مدیریت و منابع و ایرج رمضانی رییس گروه رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان و جمعی از فعالان رسانه ای استان در عصر پنج شنبه ۲۳ تیر ماه در سالن مدیریت و برنامه ریزی استان واقع در سایت اداری برگزار شد.

در ابتدای این نشست محمد رعیت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان با ارائه گزارش آماری از تعداد نشریات، پایگاه‌های خبری، روزنامه‌ها و خبرگزاری‌های در حال فعالیت استان، مشکلات اصحاب رسانه را بیان و حل مطالبات فعالان رسانه‌ای را از عضو کمیسیون فرهنگی مجلس خواستار شد.

پس از سخنان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، فعالان رسانه‌ای حاضر در جلسه به ایراد سخن پرداختند و دغدغه‌های خود را در حوزه‌های مختلف مطرح کردند.

سپس بیژن نوباوه نماینده مردم اسلام شهر، تهران، ری و شمیرانات و پردیس و نایب رییس کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی،گفت: اجرای قانون سختی کار خبرنگاران مورد پیگیری جدی مجلس قرار دارد و همچنان نیز پیگیر هستیم تا شغل خبرنگاران جزو مشاغل سخت محسوب شود.همچنین موضوع بیمه خبرنگاران نیز در آینده پیگیری خواهد شد.

وی بیان کرد: رسانه‌ها می‌توانند فضاسازی کنند تا کار و تلاش در جامعه بیشتر شود و این موضوع بدون‌ شک برای پیشبرد اهداف کشور مهم است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس به امپریالیسم رسانه‌ای برای فضاسازی و تبلیغات علیه ایران اشاره کرد و گفت: حدود ۲۴۰ شبکه رادیویی و تلویزیونی فارسی زبان علیه ایران فضاسازی می‌کنند و دشمنان این رسانه‌ها را ساخته‌اند و همچنین روی آنها سرمایه‌گذاری کرده‌اند تا این که ما زمین بخوریم.

نوباوه افزود: کمیسیون فرهنگی همه تلاش خود را برای حل مشکل اصحاب رسانه، فرهنگ و هنر ادامه خواهد داد.

در بخش پایانی این نشست ارشاد استعدادی مدیرکل دفتر امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز صحبت‌های خود را مطرح و قول پیگیری موضوعات طرح شده از سوی اصحاب رسانه استان گلستان را داد.

در مجلس به طور جدی پیگیر بیمه و مسائل خبرنگاران و رسانه ها هستیم

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *