به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از برنا؛ اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل در پی در گذشت آرش رستم نمدی همکار و روزنامه نگار ورزشی استان اردبیل پیام تسلیت صادر کرد.

متن پیام تسلیت:
«انالله و انا الیه راجعون»
فقدان زنده‌یاد آرش رستم نمدی، همکار دیرینه، خبرنگار و از خانواده بزرگ ورزشی نویسان استان ، همچنین روزنامه گل و همشهری موجب تأسف فراوان همه فعالان عرصه خبر ورزشی در کشور به ویژه همکاران و دوستان در روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل شد. او که سابقه‌ای طولانی از فعالیت رسانه‌ای داشت، از خبرنگاران خوش‌فکر، نیک‌روش، جدی، دقیق و نکته‌بین در ورزش بود که همواره به کارش عشق می‌ورزید.
رستم نمدی مصداق بارز یک خبرنگار ورزشی حرفه‌ای و روشن‌بین بود که تا ابد یاد و خاطر او در قلب همکاران و خبرنگاران ورزشی نویس خواهد ماند.
امروز که با اندوه فراوان و به زبان مولانا او «قالب خاکی را سوی خاکی فکنده و جان خرد به سماوات» برده است، برای خانواده آن مرحوم صبر و شکیبایی را از خدای متعال مسئلت داریم
روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان و جامعه بزرگ ورزش استان اردبیل مصیبت درگذشت همکار و خبرنگار ورزشی را به اهالی رسانه و مطبوعات به ویژه خانواده محترم این روزنامه‌نگار ورزشی تسلیت عرض نموده و برای همه بازماندگان صبر و شکیبایی و برای آن مرحوم غفران و رحمت واسعه الهی طلب می‌کند.
http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=3980