پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

درخشش خبرنگار «شهر۲۰» در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات»

1 دقیقه خوانده شده
وجیهه غلامحسین‌زاده خبرنگار پایگاه خبری «شهر۲۰» موفق به کسب رتبه دوم رشته‌ گزارش در چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات» شد.
درخشش خبرنگار «شهر۲۰» در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از شهر بیست؛ چهارمین جشنواره ملی مطبوعات و رسانه آیات با انتشار یک فیلم مستند در قالب معرفی نفرات برتر و ارائه گزارش روند برگزاری توسط مسئولان جشنواره، طی روز چهارشنبه، ۲۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ مقارن با ۲۹ ماه مبارک رمضان به پایان رسید.

در این جشنواره که به میزبانی اداره‏ کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و همکاری معاونت قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، بیش از هزار و صد اثر در ۱۲ رشته این جشنواره شامل شش رشته بخش اصلی و شش رشته بخش ویژه که برای اولین بار در این جشنواره پیش‏ بینی شد، دریافت شده است.

علی اکبر قاضی‌زاده، فریدون صدیقی، محمود مختاریان، علیرضا کتابدار، مریم سلیمی، بهزاد خورشیدی و مهرداد خلیلی از چهره‌های شناخته حوزه رسانه و از مدرسان «دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها»، قضاوت و داوری آثار جشنواره را برعهده داشتند.

در این جشنواره وجیهه غلامحسین‌زاده خبرنگار پایگاه خبری «شهر۲۰» موفق به کسب رتبه دوم در بخش گزارش شد.

بر اساس اعلام دبیرخانه این جشنواره، در رشته گزارش(خبری با توصیفی)، محبوبه فرامرزی از روزنامه شهرآرا خراسان رضوی برای اثری با تیتر «جفت هیچ» رتبه نخست را کسب کرد. وجیهه غلامحسین‌زاده خبرنگار پایگاه خبری «شهر۲۰» از قم برای اثر «ایستاده در معبر آخر» در جایگاه دوم قرار گرفت و حنان سالمی از خبرگزاری فارس استان خوزستان با اثر «بچه‌های خانم ژنرال» سوم شد.

هیئت داوران این جشنواره در بیانیه پایانی خود در رابطه با بخش گزارش اعلام کرد: «با وجود فاصله چشمگیر مابین آثار ارسالی، خوشبختانه شاهد انتشار و تولید گزارش‌های دارای قابلیت اثرگذاری، نگاه توصیف گرایانه و توجه به ویژگی نظیر بکر بودن گزارش ها و پرداخت مناسب بودیم. باید از گزارشگران برگزیده بویژه بانوان گزارشگر به صورت ویژه قدردانی کرد که با محدودیت‌های موجود کرونا توانسته‌اند با حضور و مشاهده دقیق، آثار قابل اعتنایی خلق کنند.»

درخشش خبرنگار «شهر۲۰» در جشنواره ملی مطبوعات و رسانه «آیات»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *