ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگاران خبرگزاری فارس قم در با کسب پنج عنوان برتر در نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما خوش درخشیدند.
درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری فارس؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره رسانه‌ای شهر ما از شبکه استانی سیمای نور پخش شد و در این جشنواره خبرنگاران خبرگزاری فارس توانستند عناوین برتر را به خود اختصاص دهند.

تولیدات متن محور

در بخش خبر در قالب تولیدات متن محور سیدمحمدرضا بهشتی‌پور از از خبرگزاری ایرنا به عنوان مقام اول و حسن شیخ خائری به عنوان مقام دوم معرفی شد و هیأت داوران هیچ اثری را حائز شرایط کسب مقام سوم ندانست و اثر شایسته تقدیر به یاسر ولیا بیدگلی از خبرگزاری فارس تقدیم شد.

در بخش تیتر مهدی جعفری خبرنگار خبرگزاری فارس و نشریه ندای وطن به عنوان مقام اول، امین سادات موسوی نژاد از خبرگزاری فارس به عنوان مقام دوم و وجیهه غلامحسین زاده از پایگاه خبری شهر ۲۰ به عنوان مقام سوم انتخاب شدند.

در بخش گزارش مقام اول به یونس عزیزی از خبرگزاری ایبنا، مقام دوم به حسین طالبعلی از خبرگزاری فارس و مقام سوم به سمیه حیدری از خبرگزاری ایرنا تعلق گرفت.

در بخش مصاحبه هیأت داوران هیچ یک از آثار را حائز شرایط کسب مقام اول ندانست و در این بخش محمد مهدی عنایت پور مقام دوم و روح الله کرمانی مقام سوم را کسب کردند.

بخش یادداشت و تحلیل مقام اول به سید مرتضی میرسراجی از پایگاه خبری تابناک، مقام دوم به زهرا چم از نشریه ثروت و مقام سوم به عباس جعفری از روزنامه ایمان اختصاص پیدا کرد.

بخش تولیدات تصویری

در بخش عکس هیئت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام اول ندانست، امام مقام دوم به مسعود عربشاهی و مقام سوم به زینب نصیری تعلق گرفت.

محمد محسن زاده از از خبرگزاری میزان به عنوان مقام اول، محمد وحدتی از خبرگزاری صداوسیما به عنوان مقام دوم و محمد اخلاقی به عنوان مقام سوم در بخش گزارش تصویری انتخاب شدند.

در بخش پوستر هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز کسب مقام اول ندانست و مقام دوم به مهدی شوشتری و مقام سوم به حسن اسلامی تعلق گرفت.

بخش تولیدات دیداری و شنیداری

در بخش گزارش خبری مقام اول به طاهره رئیس جعفری از صداوسیمای مرکز قم، مقام دوم به محبوبه آقانوری از صداوسیمای مرکز قم و مقام سوم به فاطمه آقامحمدی از صداوسیمای مرکز قم اختصاص پیدا کرد.

بخش فیلم کوتاه و کلیپ

هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام ندانست و محمدباقر مهرآبادی به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شد.

موشن و انیمیشن

هیأت داوران در این بخش هیچ کدام از آثار را حائز شرایط کسب مقام ندانست و محمد صادق روشن و محمد پور صباغ به عنوان شایسته تقدیر انتخاب شدند.

تولیدات علمی

در بخش مقالات علمی محمد آقازاده به عنوان مقام اول، مجتبی علیشاهی به عنوان مقام دوم و مریم دین وری به عنوان مقام سوم معرفی شدند.

بخش پایان نامه دانشگاهی

هانیه کیانی بیگدلی به عنوان مقام اول، زهرا وثیقی زارع به عنوان مقام دوم و علی محلاتیان به عنوان مقام سوم در بخش پایان نامه دانشگاهی انتخاب شدند.

امیر حسین شعبان زاده، فاطمه خجسته‌فر، مرتضی مقیمی‌فر، علیرضا صیفی و مهدی نجفی به عنوان برگزیده در بخش ویژه رسانه‌های شهروندی، تولیدات شبکه‌های اجتماعی، پیام‌رسان‌های داخلی و خارجی حائز رتبه شدند.

در بخش ویژه تولیدات رسانه‌ای غیر فارسی مسلم تقوی خواه به عنوان رتبه اول و فاطمه خوشرو به عنوان رتبه دوم، بخش موضوعات تخصصی محمد آقازاده و بخش موضوعات ویژه احمد ظهرابی به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

درخشش خبرنگاران فارس در جشنواره رسانه‌ای «شهر ما»

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *