ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات اردبیل معرفی شدند

1 دقیقه خوانده شده
مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل از معرفی داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات اردبیل خبر داد.
داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات استان اردبیل معرفی شدند

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل از معرفی داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات استان اردبیل خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان؛ «مصطفی جمشیدی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: سومین جشنواره مطبوعات اردبیل در ۱۲ محور تعریف شده بود که روزنامه نگاران و خبرنگاران مطبوعات محلی، خبرگزاری ها، پایگاه های خبری آثار خود را به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند.

مدیر خانه مطبوعات و  رسانه های استان اردبیل تصریح کرد: این جشنواره با هدف تبادل تجارب و ارتقای سطح کیفی و کمی رسانه های مکتوب، شنیداری و بصری با مشارکت مطبوعات محلی، دفاتر نمایندگی خبرگزاری ها، پایگاه های خبری و شبکه های اجتماعی استان برگزار شد.

وی اذعان داشت: هم اکنون جشنواره به مرحله داوری رسید و هیئت داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات اردبیل معرفی شدند.

جمشیدی افزود: نادر پرستار، سیف‌علی موسی‌زاده، غلامحسین غاربی، علیرضا حسین‌نژاد، رضا عبداللهی، شاپور نظری، حمید رستمی، یاشار پورمجید و سعید دست‌افشان از پیشکسوتان و روزنامه نگاران استان هستند که اعضای هیئت داوران این دوره از جشنواره را تشکیل می دهند.

مدیر خانه مطبوعات و رسانه های استان اردبیل یادآور شد: نمایش آثار مطبوعاتی و رسانه ای، نشست های تخصصی، مسابقه و کارگاه های ویژه روزنامه نگاری با حضور اساتید مجرب از برنامه های جنبی این جشنواره خواهد بود که همزمان با اختتامیه آن اجرا می شود.

مصطفی جمشیدی خاطر نشان کرد: این جشنواره با مشارکت خانه مطبوعات استان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار می شود.

داوران بخش نهایی سومین جشنواره مطبوعات اردبیل معرفی شدند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *