ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خودداری رسانه‌های آمریکا از پوشش فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ

1 دقیقه خوانده شده
خودداری رسانه‌های آمریکا از پوشش فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ

روزنامه نیویورک تایمز از خودداری برخی سازمان‌های رسانه‌ای بزرگ آمریکا در اعزام خبرنگار برای پوشش فعالیت‌های انتخاباتی رئیس‌جمهوری این کشور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایلنا؛ روزنامه نیویورک تایمز اعلام کرد که برخی سازمان‌های رسانه‌ای بزرگ آمریکا به دلیل خطر ابتلا به ویروس کرونا به خبرنگاران خود اجازه سفر برای پوشش فعالیت‌های انتخاباتی «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهوری این کشور را نمی‌دهند.

بر اساس این گزارش، روزنامه‌های نیویورک تایمز، وال استریت ژورنال و واشنگتن پست سفر خبرنگاران خود را با ترامپ ممنوع کرده‌اند.

در روزهای اخیر نیز نمایندگان ‌‌نشریه «پولیتیکو»، رسانه «بازفید نیوز» و روزنامه «هرست» نیز از فعالیت در تجمع مطبوعاتی همراه ترامپ اجتناب کرده‌اند.

لازم به ذکر است که این امر باعث شد انجمن خبرنگاران کاخ سفید  به دنبال روزنامه‌نگاران دیگری برای انجام وظایف مجمع مطبوعاتی دولت باشد.

«الیزابت بومیلر» ، رئیس دفتر نشریه «تایمز» در واشنگتن گفت: «گزارشگرانی که در کاخ سفید کار می‌کردند نگران سلامتی خود بوده و در این دوره از مسافرت با رئیس‌جمهور آسوده‌خاطر نبوده‌اند.»

آنچه بیشتر خبر‌نگاران را نگران می‌کند این است که ماموران پرواز‌، پرسنل امنیتی و کارکنان کاخ سفید که ترامپ را همراهی می‌کنند‌، ماسک نمی‌زنند.

علاوه بر این‌، بسیاری از آن‌ها پس از ابتلا به کووید‌-۱۹ یا تماس با افراد مبتلا به این بیماری قبل از پایان قرنطینه به مدت دو هفته به کار خود بازگشتند.

خودداری رسانه‌های آمریکا از پوشش فعالیت‌های انتخاباتی ترامپ

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *