پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خشم فعالان مجازی در پی انتشار تصویر خبرنگار اماراتی با هنرمندان مصری و صهیونیستی

1 دقیقه خوانده شده

وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از تصویر منتشرشده خبرنگار اماراتی و بازیگر مصری و خواننده صهیونیستی در امارات متحده عربی استقبال کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری تسنیم؛ وزارت خارجه رژیم صهیونیستی از دیدار صورت‌گرفته میان محمد رمضان بازیگر مصری با خواننده صهیونیستی در امارات متحده عربی استقبال کرد.

حساب توئیتری «اسرائیل بالعربیه» وابسته به وزارت خارجه رژیم اشغالگر صهیونیستی در این باره با انتشار پیامی نوشت: هنر همیشه ما را دور هم جمع می‌کند… حمد المزروعی خبرنگار اماراتی تصویری را از محمد رمضان بازیگر مصری و عومیر آدام در دبی به اشتراک گذاشت.

پیشتر این خبرنگار اماراتی با انتشار عکسی که خودش هم کنار دو هنرمند مصری و صهیونیستی دیده می‌شد، نوشته بود: مشهورترین هنرمندان یکی در مصر یکی در اسرائیل، دبی ما را دور یکدیگر جمع کرد.

انتشار این تصویر بلافاصله در فضای مجازی موجی از خشم و غضب فعالان مجازی در ملت‌های عربی و اسلامی را به‌راه انداخته است.

یکی از فعالان فضای مجازی در توئیتر با اشاره به تصویر سه‌نفره خبرنگار اماراتی نوشته است: چهره‌هایشان عبوس… وجدانشان مرده… اخلاق‌شان نابود و هیچ ترس و حیایی از خداوند ندارند و به آنها گفته شده است “اگر حیا ندارید هر کاری می‌خواهید کنید.”

دیگری گفته است: شما هیچ ارزشی نه برای مسجدالاقصی و نه شهدای فلسطینی مانند محمد الدوره قائل نیستید.

یک فعال دیگر گفت: دیدن این تصویر به‌عنوان یک مصری آزاده باعث تأسف است، وطن‌مان را دوست داریم و به آن عشق می‌ورزیم، بنای میهن بر پایه مشاهیر بنا نشده است.

خشم فعالان مجازی در پی انتشار تصویر خبرنگار اماراتی با هنرمندان مصری و صهیونیستی

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *