ج٫ فروردین ۱۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خداقوت سردار گودرزی به مرزبانان مستقر در پایانه مرزی شلمچه

1 دقیقه خوانده شده
فرمانده مرزباني فراجا به همراه سردار لطفعلی پاکباز، فرمانده مرزباني استان خوزستان جهت بررسي تردد زوار و نحوه کنترل مرزبانان از پايانه مرزي شلمچه و زير ساخت هاي مرزي بازديد کردند.
خداقوت سردار گودرزی به مرزبانان مستقر در پايانه مرزی شلمچه

فرمانده مرزبانی فراجا به همراه سردار لطفعلی پاکباز، فرمانده مرزبانی استان خوزستان جهت بررسی تردد زوار و نحوه کنترل مرزبانان از پایانه مرزی شلمچه و زیر ساخت های مرزی بازدید کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از  مرزنیوز؛ سردار احمد علی گودرزی در این بازدید ضمن دیدار با مرزبانان مستقر در گیت های خروجی و ورودی و خدا قوت به آنها از نزدیک در روند اقدامات انجام شده در راستای تامین امنیت مرز و خدمت رسانی مرزبانان به زوار قرار گرفت.
فرمانده مرزبانی فراجا همچنین با حضور در تعدادی از مواکب از خدمت رسانی آنها تشکر کرد و با تعدادی از زوار به گفت و گو پرداخت و با صبر و حوصله به صحبت های آنان گوش داد.
گفتنی است؛ سردار “گودرزی” فرمانده مرزبانی فراجا در پایان از خدمات مخلصانه شبانه روزی مرزبانان در راستای تامین امنیت و خدمت رسانی به زوار تشکر و قدردانی کرد.

لازم به توضیح است شَلَمچه منطقه‌ای مرزی میان ایران و عراق است. این منطقه در غرب خرمشهر از توابع استان خوزستان قرار دارد که نزدیک‌ترین نقطه مرزی به شهر بصره در کشور عراق می‌باشد. شلمچه در شمال‌غربی شهر خرمشهر قرار گرفته است. شلمچه از شمال به حسینیه، از جنوب به اروندرود، از سوی شرق به خرمشهر و از سوی غرب به خط مرزی ایران و عراق محدود می‌شود. منطقه‌ای در آن سوی مرز در خاک عراق نیز نام شلمچه بر خود دارد.

خبرنگار: زینب سیدحاتمی

خداقوت سردار گودرزی به مرزبانان مستقر در پایانه مرزی شلمچه

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *