پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خدادی: مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات

1 دقیقه خوانده شده
معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: طی مذاکراتی که با وزارت بهداشت داشته ایم، در تلاشیم تا بتوانیم به خبرنگارانی که درگیر پروسه انتخابات هستند واکسن کرونا بزنیم.
خدادی: مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از فارس؛ محمد خدادی درباره واکسیناسیون خبرنگارانی که درگیر انتخابات خواهند بود، گفت: صداوسیما ۳ هزار واکسن کرونا به این منظور دریافت کرده و ما در حال مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات هستیم.

وی ادامه داد: بناست وزارت بهداشت تعدادی واکسن را هم به ما بدهد که در صورت دریافت سریع کار واکسیناسیون خبرنگاران را آغاز خواهیم کرد. البته تاکید می کنم که آمار جامعه خبرنگاری بسیار بالاست و ما فقط به کسانی که درگیر انتخابات هستند، واکسن را ارائه خواهیم داد.

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و  ارشاد اسلامی اظهارداشت: شب گذشته نیز با آقای کیانوش جهانپور مدیر مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت گفت وگویی داشتیم و بنا شد که به محض مشخص شدن تعداد واکسن ارائه شده، کار را آغاز کنیم.

خدادی گفت: البته این موضوع کار بسیار سختی است و در سراسر کشور باید انجام بشود. همه این افراد باید احراز شوند و تعداد مشخص شود و باید ببینیم که برای این تعداد واکسن در اختیار ما قرار خواهد گرفت یا خیر.

خدادی: مذاکره با وزارت بهداشت برای واکسیناسیون خبرنگاران درگیر انتخابات

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *