چ٫ فروردین ۲۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرگزاری پانا در کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان برگزار می کند

1 دقیقه خوانده شده
خبرگزاری پانا در کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان برگزار می کند

در راستای اجرای بسته تحولی سازمان دانش آموزی با موضوع «هر دانش آموز، یک نقش اجتماعی» و نظر به ضرورت تربیت اجتماعی دانش آموزان و توانمند سازی آنان در مهارت اجتماعی به ویژه ارتقای سواد رسانه ای، سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان در مرکز استان برگزار می کند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از پانا؛ مدیر سازمان دانش آموزی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اهداف برگزاری این دوره اظهار کرد: تحقق تربیت اجتماعی دانش آموزان در بستر توسعه و تقویت سواد رسانه ای آنان، شناسایی استعدادها و تربیت دانش آموزان علاقمند به فعالیت در عرصه خبرنگاری و تقویت نقش دانش آموزان در افزایش بهره وری خبرگزاری پانا را مهم ترین اهداف این دوره بیان کرد.

سید نظام مرادی گفت: دانش آموز متوسطه اول و پایه دهم متوسطه دوم با داشتن حداقل یکی از این شرایط (عضو خبرنگار پانا، خبرنگار عضو تشکیلات پیشتازان، داشتن مهارت مجری گری، فن بیان، عکاسی، داشتن حداقل آشنایی با رسانه و خبر ) می توانند در این دوره آموزشی شرکت کنند.

مسئول خبرگزاری پانا در استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در این باره گفت: سرفصل های این دوره در سه محور خبر نویسی، گزارش نویسی و مصاحبه است که توسط مدرسین خبرگزاری پانا در قالب کارگاهی و به صورت حضوری در سازمان دانش آموزی استان آموزش داده می شود.

صمد احسانی مدت زمان برگزاری دوره را ۳ روز بیان کرد و افزود: زمان برگزاری دوره برای دانش آموزان دختر ۱۳۹۹/۱۱/۰۴ آغاز و ۱۳۹۹/۱۱/۰۶ پایان می یابد، دوره دانش آموزان پسر ۱۳۹۹/۱۱/۰۷ آغاز و ۱۳۹۹/۱۱/۰۹ به اتمام می رسد.

مسئول خبرگزاری پانا در استان با بیان اینکه این دوره آموزشی کاملا رایگان است و در پایان دوره کارت خبرنگاری و گواهی حضور به شرکت کنندگان اهدا خواهد شد گفت: دانش آموزان علاقمند و ساکن شهر یاسوج تا روز یک شنبه ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ فرصت دارند با شماره تلفن ۰۹۱۷۵۷۱۶۰۲۳ جهت شرکت در دوره و نامنویسی تماس حاصل کنند.

خبرگزاری پانا در کهگیلویه و بویراحمد دوره آموزشی خبرنگاری ویژه دانش آموزان برگزار می کند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *