چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرگزاری شبستان مازندران رسانه همسو با بسیج معرفی شد

1 دقیقه خوانده شده
مدیرخبرگزاری شبستان مازندران در آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر به عنوان خبرنگار فعال و برتر درحوزه بسیج معرفی و تجلیل شد.
خبرگزاری شبستان مازندران رسانه همسو با بسیج معرفی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری شبستان ؛ آئین اختتامیه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان مازندران با حضور سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران، سردار «سیاوش مسلمی» فرمانده سپاه کربلا، «عبدالمهدی حق شناس» مسئول سازمان بسیج رسانه سپاه کربلا، «عباس زارع» مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و «مهدی معصومی گرجی» رئیس حوزه هنری دیار علویان در سالن سینما کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان مازندران برگزار شد.

معرفی و تجلیل از رسانه ها و خبرنگاران فعال در حوزه بسیج به جهت پوشش موقع اخبار و عملکرد این نهاد مقدس که یادگار بنیانگذار کبیرانقلاب اسلامی امام خمینی(ره) است یکی از بخش های مهم این آئین که با رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستادمقابله با کرونا برگزار شد، بوده است.

«سودابه احمدپور ملکشاه» مدیرخبرگزاری شبستان در مازندران به عنوان خبرنگار فعال و برتر درحوزه بسیج معرفی و تجلیل شد.

همچنین مدیر استانی این رسانه وزین به جهت همکاری با بسیج رسانه مازندران در حوزه معرفی شهدا با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت به صورت خلاق و بدیع نیز مورد تکریم قرار گرفت.

این گزارش می افزاید: «اکبرقاسم پور» خبرنگار حق التصویر شبستان در مازندران نیز در بخش عکس از بین ۲۱۴ عکس رسیده به دبیرخانه دومین جشنواره رسانه ای ابوذر مازندران حائز رتبه دوم این جشنواره شد.

خبرگزاری شبستان مازندران رسانه همسو با بسیج معرفی شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *