پ٫ اردیبهشت ۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار قلم در جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین حایز رتبه شد

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار قلم در جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین حایز رتبه شد
احسان درزی رامندی خبرنگار قلم در پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین حایز رتبه برتر شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از قلم؛ آئین اختتامیه پنجمین جشنواره رسانه ای ابوذر استان قزوین امروز با حضور سید نظام الدین موسوی رییس فراکسیون رسانه و فضای مجازی مجلس شورای اسلامی و به همت بسیج رسانه استان قزوین برگزار شد.

رییس سازمان بسیج رسانه استان قزوین در این مراسم اظهار داشت:  امسال بیش از ۵۸۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده بود که از این تعداد ۵۴۹ اثر به مرحله داوری راه یافته بودند.

محمد کشاورز افزود: در این جشنواره ۱۳۸ خبرنگار شرکت کرده بودند که از این تعداد ۸۰ نفر را آقایان و ۵۸ نفر را بانوان خبرنگار تشکیل داده بودند.

این مسوول با اشاره به اینکه ۳۹ رسانه شناسنامه دار استان قزوین در این جشنواره شرکت کرده بودند، گفت:  البته یک بخش هم شامل شبکه اجتماعی می شد که در این فضا هم آثار زیادی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

وی اظهار داشت: این جشنواره در ۱۰ بخش خبر، یادداشت، مقاله، گزارش، فیلم کوتاه، کاریکاتور، عکس خبری، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و مصاحبه و در ۱۳ محور برگزار شد.

هادی درزی رامندی سرپرست خبرگزاری قلم استان قزوین نیز در این جشنواره از سوی خبرگزاری ایرنا حایز رتبه شد و مورد تجلیل قرار گرفت.

خبرنگار قلم در جشنواره رسانه ای ابوذر قزوین حایز رتبه شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *