پ٫ فروردین ۹ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار فوتبال اسپانیا: نکونام بهترین بازیکن چند فصل اوساسونا و شجاعی بسیار بااستعداد بود

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار فوتبال اسپانیا: نکونام بهترین بازیکن چند فصل اوساسونا و شجاعی بسیار بااستعداد بود

سید لو، خبرنگار فوتبال اسپانیا در گفت‌وگو با سایت AFC از دو بازیکن ایرانی پیشین تیم فوتبال اوساسونای اسپانیا تمجید کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از تسنیم؛ سایت رسمی کنفدراسیون فوتبال آسیا روز گذشته ‌(جمعه)، نظرسنجی انتخاب بهترین بازیکن آسیایی تاریخ مسابقات فوتبال لالیگا را به نظرسنجی کاربران گذشت که جواد نکونام و مسعود شجاعی، دو بازیکن ایرانی پیشین تیم اوساسونای اسپانیا هم در میان این گزینه‌ها هستند.

AFC امروز با سید لو، خبرنگار انگلیسی فوتبال اسپانیا درباره این گزینه‌ها گفت‌وگو کرد. لو درخصوص نکونام و شجاعی اظهار داشت: تیم شهر پمپلونا، سه نامزد در این نظرسنجی دارد و نقشی کلیدی برای بازیکنان آسیایی ایفا کرده است. اوساسونا باشگاهی است که هواداران نقش مهمی در آن ایفا می‌کنند و به  همین خاطر، حس نزدیکی، اجتماعی و شناخت از یکدیگر وجود دارد.

وی در ادامه افزود: اگر بازیکنان بتوانند با این حس ارتباط برقرار کنند، در موقعیت بسیار قدرتمندی برای موفقیت هستند. اوساسونا باشگاه کوچکتری است که انتظارات و فشارها در آن کمتر است. ذهنیتی در آنجا وجود دارد که این باشگاه با سایر باشگاه‌های اسپانیا متفاوت است و بنابرین، نگرشی متفاوتی برای بازیکنان خارجی خود دارد؛ به خصوص کسانی که می‌خواهند با اجتماع نزدیک باشند.

این خبرنگار تصریح کرد: اگر یک بازیکن خارجی تازه‌وارد خوب بازی نکند، تیم را ترک خواهد کرد و اگر عملکرد خوبی داشته باشد، به تیم‌های بزرگتری می‌رود، حتی اگر او معمولی باشد، یک سال به بطالت بازی می‌کند و سپس از تیم جدا می‌شود. نکته قابل توجه درباره جواد نکونام این است که او مدت زیادی در اوساسونا ماند. تداوم حضور نکونام به شما می‌گوید که او در تیم این ارتباط لازم را داشت و باشگاهی را پیدا کرد که توانست در آن نمایش خوبی داشته باشد اما این بازیکن فقط با مردم نزدیک نبود و مدتی به صورت بیهوده در تیم نماند. او بازیکن بسیار خوبی بود و واقعاً خوب بازی می‌کرد. نکونام حداقل دو یا سه فصل، بهترین بازیکن اوساسونا بود.

لو با تمجید از مسعود شجاعی خاطرنشان کرد: شجاعی نسبت به هموطن خود بازیکن دفاعی‌تری بود، اما بسیار بااستعداد که مدتی در اوساسونا ماند. آنها دو شخصیت در سطح بین‌المللی برای کشور خود بودند و چند فصل در لالیگا به میدان رفتند. همچنین شاید سر و صدای زیادی درباره این دو بازیکن در آن زمان در لالیگا ایجاد نشد. اگر شما از مردم پمپلونا بپرسید، علاقه بسیار زیادی میان آنها و آنچه که نکونام و شجاعی در باشگاه به دست آوردند، ایجاد شده است.

خبرنگار فوتبال اسپانیا: نکونام بهترین بازیکن چند فصل اوساسونا و شجاعی بسیار بااستعداد بود

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *