د٫ شهریور ۲۶ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

خبرنگار ذاتاً معلم است

1 دقیقه خوانده شده
عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خبرنگار ذاتاً معلم است و هر خبرنگاری با تولید خبر در هر خانه‌ای و به تبع در ذهن بزرگ‌ترها و کوچک‌ترهای ما وارد می‌شود.
خبرنگار ذاتاً معلم است

عضو شورای اسلامی شهر قزوین گفت: خبرنگار ذاتاً معلم است و هر خبرنگاری با تولید خبر در هر خانه‌ای و به تبع در ذهن بزرگ‌ترها و کوچک‌ترهای ما وارد می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از خبرگزاری ایمنا از قزوین؛ فاطمه اشدری ظهر روز پنج شنبه بیست‌ و پنجم مرداد در آئین گرامیداشت هفته خبرنگار شهرداری قزوین اظهار کرد: روشنگری کار ذاتی خبرنگاران است و هر خبرنگار واقعی درباره اینکه چه مطلبی درست و چه مطلبی غلط است، روشنگری می‌کند و نباید به خبرنگار دیکته کنیم که چه را بنویسد و چه را ننویسد.

وی افزود: خبرنگار ذاتاً معلم است و هر خبرنگاری با تولید خبر در هر خانه‌ای و ذهن بزرگ‌ترها و کوچک‌ترهای ما وارد می‌شود.

نایب‌رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر قزوین با بیان اینکه مدیریت شهری باید بهترین تبلیغات را داشته باشد، گفت: مدیریت‌شهری باید از هر رسانه‌ای بدون خط‌کشی حزبی و جناحی استفاده کند.

اشدری افزود: وقتی پروژه کلانی مثل کمربندی آیت‌الله باریک‌بین در قزوین ساخته می‌شود، باید همه خبرنگارها قلم به دست بگیرند، چرا که این پروژه متعلق به کل شهر و شهروندان قزوینی است.

وی ادامه داد: گفت‌وگو کردن با خبرنگاران واقعی سخت است، چرا که این خبرنگاران خیلی‌بهتر می‌فهمند که باید چه چیزی را بنویسند، چطور نگاه کنند و از چه زاویه‌ای روشنگری کنند.

عضو شورای اسلامی شهر قزوین با بیان اینکه باید از وعده و وعید اجتناب کنیم، گفت: در طول سال مشکلات و کم‌وکسری رسانه‌ها را از آن‌ها بپرسید؛ خبرنگاران در همه روزها، در سرما و گرما و در هر ساعتی به ساز مسئولان ما حرکت می‌کنند و به‌عنوان مسئول حق نداریم به رسانه بگوییم که چه را بنویسند و چه را ننویسند.

اشدری تصریح کرد: رسانه اثرگذار موجب خوب دیده شدن کارهای مدیریت شهری می‌شود و باید به یاری رسانه‌ها پروژه‌های سطح شهر قزوین بهتر نشان داده شود.

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=18016

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *