پ٫ فروردین ۳۰ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار دفاع مقدس: رسانه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار دفاع مقدس: رسانه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

نخستین خبرنگار بعد از انقلاب در جیرفت گفت: رسانه‌ها برای تبیین و تشریح مکتب شهیدان، با انگیزه‌ای مضاعف عمل کنند تا توطئه‌های دشمنان خنثی شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ همزمان با هفته دفاع مقدس به دیدار بختیار مجاز نخستین خبرنگار و مدیر وقت روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جیرفت رفتیم. وی که مدیرمسوول یکی از نشریات این شهرستان نیز است بر اتحاد و انسجام رسانه‌های جنوب کرمان تاکید کرد و افزود: رسانه باید به عنوان چشم بینا و زبان گویای جامعه به رفع نیازها و مشکلات مردم پبردازد.

او هفته دفاع مقدس را فرصتی مغتنم برای رسانه‌ها عنوان کرد و اظهار داشت: شرایط جنگ تحمیلی و دوران طلایی هشت ساله دفاع مقدس مکتبی خاص برای جوانان این دوره است.

این مدرس دانشگاه بیان داشت: دفاع مقدس با کشش و جاذبه‌ای که دارد می‌تواند برای رده‌های سنی مختلف خصوصا جوانان، درسی از نوع ایثار و از خودگذشتگی باشد، همان گونه که جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس از خاک و وطن خود به عنوان وظیفه شرعی که بر گردن خود می‌دانستند و در مقابل استکبار جهانی خوش درخشیدند و نامشان همیشه و تا ابد جاودانه شد.

وی رسانه را از تأثیرگذارترین مواردی دانست که می‌تواند در معادلات اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی نقش‌آفرین باشد و با ایجاد انگیزه در میان دولتمردان و مسوولان، وظیفه خود را به نحو شایسته به انجام برساند.

این پیشکسوت روزنامه‌نگاری خطاب به رسانه‌های جنوب کرمان افزود: هر پیشرفتی در سایه اتحاد و انسجام حاصل می‌شود و اختلاف، درگیری و انشقاق، به تعبیر قرآن کریم موجب شکست و ناکامی است و این انسجام رسانه‌ای باید در جنوب کرمان محفوظ بماند تا موجب رشد و پیشرفت منطقه هم باشیم.

رییس سابق هیات‌مدیره خانه مطبوعات و رسانه‌های جنوب کرمان، هفته دفاع مقدس را فرصتی دانست تا رسانه‌های این خطه در راستای رفع تقابل در میان شهرستان‌ها تلاش کنند و برای این مهم با تشکیل اتاق فکرهای متعدد با افراد متخصص در این حوزه به شناسایی مشکلات و رفع چالش‌ها بپردازند.

خبرنگار دفاع مقدس: رسانه‌ها توطئه‌های دشمنان را خنثی کنند

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *