ج٫ مهر ۲۷ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه‌های کشور

خبرنگار حرفه‌ای و ارزش‌آفرین در تراز انقلاب اسلامی ایران

1 دقیقه خوانده شده
بی شک شهیدان صارمی و سید اهل قلم آوینی و خبرنگاران شهید جبهه مقاومت الگوی هر خبرنگار روشنفکر ، آزاده ،آگاه ضمیر و وطندوست آرمان گرایی است که برای ثبت وقایع تاریخی قلم می زند ، کشف حقیقت می کند و آن را برای جامعه و آیندگان روایت می کند.
خبرنگار حرفه‌ای و ارزش‌آفرین در تراز انقلاب اسلامی ایران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه؛ بی شک شهیدان صارمی و سید اهل قلم آوینی و خبرنگاران شهید جبهه مقاومت الگوی هر خبرنگار روشنفکر، آزاده، آگاه ضمیر و وطندوست آرمان گرایی است که برای ثبت وقایع تاریخی قلم می زند، کشف حقیقت می کند و آن را برای جامعه و آیندگان روایت می کند.
تفکر و اندیشه ارزش آفرینی، خلق روایت‌ها، توسعه‌ و رساندن پدیده و رخدادهای تاریخی، آثار جهان شمول ارتباطی – انسانی و تقویت ساز و کارهای اطلاع رسانی و تنویر افکار عموی؛ منشور مشترک جامعه شناختی این قبیله تحول گرای عظیم اجتماعی بوده و لاجرم خواهد بود.
ضرورتا امروز، تبیین و اعلان حقانیت غزه و مردم  مظلوم فلسطین و رونمایی از سبوعیت، ددمنشی تبهکاری باند جنایت کار و تروریست اسرائیل وظیفه انسانی ، اخلاقی ، حرفه ای و اقتضائی هر خبرنگار آزاده ، انساندوست و شرافتمند است.
و از زاویه دیگر افشا و چالش کشاندن و مبارزه با هرگونه فساد های مشمئز کننده و حفاظت، حراست و صیانت از عدالت و منافع عمومی و ملی و کمک به شناسائی و فروپاشی جریان موذی و نامبارک نفوذ اولا برعهده مسئولین ذیربط و مالا بر‌ عهده خبرنگاران متدین و انقلابی است.
وطبیعتا ؛ زدودن دامن پاک خبرنگار و قلمرو وسیع قلم از هر گونه باج خواهی و خبرنگار نمایی و پرهیز از هرگونه جعل خبری فیک و ساختگی به ویژه در حیطه بزرگ شبکه اجتماعی- مجازی ماموریت مهم و ذاتی خبرنگاران حقیقی و شناسنامه دار است که در این جهت به رنسانس و نهضت بزرگی نیازمندیم.
در روایت خدمت به جامعه عزیز ایران اسلامی ، خبرنگاران و حرفه خبر رسانی همسو با وفاق ملی است و میانه خوب ،  هم افزا و سازنده با خدمت جهادی بی منت دارد.
لیکن  دراین برهه بایستی ضمن همراهی مشفقانه و نقادنه ؛ دولت و مجریان محترم خدمت را از  مواضع حرف زدن و نظریه پردازیهای صرف به سوی گوش دادن ، عمل کردن و خدمت عملی و عینی به ملت فرا می خواند و این ماندگار ترین و خدمت تاریخی به کشور است تا به تحول حداکثری توسعه گرایانه متکی به برنامه محوری و فرامین و ابلاغیه سیاست های کلان مقام معظم رهبری همت گمارد.
روز خبرنگار را به همه همکاران عزیزم تبریک عرض می نمایم.

به قلم قاسم محمدی

لینک کوتاه: http://khabarnegaranvaresane.ir/?p=17796

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *