ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار ایرنا کرمانشاه مقام‌ نخست و دوم جشنواره ابوذر را کسب کرد

1 دقیقه خوانده شده
«سامان رحمتیان» خبرنگار ایرنا مرکز کرمانشاه در بخش تیتر و گزارش به ترتیب عنوان‌های نخست و دوم جشنواره رسانه‌ای استانی ابوذر را از آن خود کرد.
خبرنگار ایرنا کرمانشاه مقام‌ نخست و دوم جشنواره ابوذر را کسب کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ مراسم اختتامیه جشنواره رسانه ای ابوذر با حضور نفرات برتر در دفتر سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

رحمتیان در این جشنواره توانست با تیتر «شور آبشوران درآمد» در بخش تیتر عنوان نخست و با گزارش «دود زباله در چشم مردم کرمانشاه» عنوان دوم بخش گزارش را از آن خود کند.

به گفته مسوول بسیج رسانه استان کرمانشاه و دبیر چهارمین جشنواره استانی ابوذر ۳۳۵ اثر در ۱۰ قالب برای حضور به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده بود که براساس تصمیم داوران ۳۴ اثر به بخش نهایی راه یافت.

محمدهادی صحرایی با بیان اینکه در جشنواره امسال با موضوع محور شدن به دنبال حرفه ای کردن رسانه بودیم، گفت: در این جشنواره کف نمره برای آثار انتخاب کردیم و در برخی از رشته ها به نفر اول و دوم جایزه ندادیم.

وی با اشاره به اینکه فراخوان و دریافت آثار از آذر ماه تا بهمن ماه انجام شد، افزود: این جشنواره توسط سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه با همکاری معاونت فرهنگی اجتماعی سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه، صدا و سیمای مرکز کرمانشاه و شبکه توسعه اجتماعی رسالت برگزار شد.

مسوول سازمان بسیج رسانه‌ استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی ارتقای کمی و کیفی رسانه‌های استان کرمانشاه در تراز انقلاب اسلامی را به همراه دارد.

بنا بر این گزارش، سامان رحمتیان از سال ۱۳۹۰ فعالیت خود را به عنوان خبرنگار در خبرگزاری جمهوری اسلامی آغاز و در بخش های مختلف این سازمان خبری فعالیت کرده است.

کسب عنوان نخست جشنواره ملی مستند، کسب عنوان برتر جشنواره رسانه های کردی در سال ۹۸ و کسب عنوان برتر جشنواره رسانه های مرزی ایران و عراق در سال ۹۶ در کارنامه او به چشم می خورد.

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *