ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار ایرنا مهاباد مقام دوم جشنواره کشوری تالاب‌ را کسب کرد

1 دقیقه خوانده شده

عبدالله رحمانی خبرنگار ایرنای دفتر مهاباد در نخستین جشنواره کشوری آثار خبری در حوزه تالاب، موفق به کسب رتبه دوم این جشنواره در بخش خبر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ آیین اختتامیه نخستین جشنواره  آثار خبری در حوزه تالاب روز پنجشنبه در فضای مجازی محیط “اسکای روم” برگزار و از نفرات برتر بخش‌های مختلف این جشنواره تقدیر به عمل آمد.

عبدالله رحمانی خبرنگار خبرگزاری ایرنا دفتر مهاباد نیز در این جشنواره با خبری با عنوان “نفس‌های تالاب بین‌المللی «قوپی باباعلی» در مهاباد به شماره افتاد” (www.irna.ir/news/۸۳۴۷۷۵۲۵) موفق به کسب مقام دوم بخش خبر شد.

مدیر ملی طرح حفاظت از تالاب‌های ایران و دبیر اجرایی این جشنواره در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه گفت: جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب با هدف گسترش آگهی عمومی و افزایش سواد رسانه‌ای شهروندان برگزار شد.

“علی ارواحی” ضمن تأکید بر اهمیت موضوع تالاب‌ها و نیاز روزافزون به گسترش آگاهی عمومی و افزایش سواد رسانه‌ای شهروندان به ویژه فعالان حوزه آب و تالاب افزود: این رویداد در سه بخش خبر و گزارش، عکس و اینفوگرافیک و فیلم و موشن گرافیک برگزار شد.

وی اضافه کرد: خبرنگاران و فعالان رسانه‌ای ۱۵ استان کشور در مجموع ۳۹۲ اثر شامل ۱۴۰ عکس، ۴۷ فیلم و ۲۰۵ اثر مکتوب (خبر و گزارش) را به دبیرخانه این جشنواره ارسال کرده بودند که هیات داوران از بین این آثار، برترین‌های هر بخش را انتخاب کردند.

وی اظهار داشت: هیات داوران این جشنواره در بخش عکس آثار جواد یعقوب‌زاده، مهمدی محبی‌پور و حسین خادمی، در بخش فیلم آثار محمدجواد آرمان‌مهر، سارا فرهمندراد و مسعود بهاری، در بخش خبر آثار حسنا شمس‌آرا، عبدالله رحمانی و سیدمحمدرضا بهشتی‌پور و در بخش گزارش نیز آثار لیلا مقیمی، عاطفه علیان و چنور صادقی را به عنوان آثار برتر این جشنواره انتخاب و معرفی کردند.

وی افزود: امیرعبداللرضا سپنجی، منصور ساعی، مریم سلیمی، علی باقری، احسان سیدجوادی و امیرحسین عباسی اعضای هیات داوران این جشنواره را تشکیل می‌دادند.

نخستین جشنواره آثار خبری در حوزه تالاب توسط طرح حفاظت از تالاب‌های ایران با همکاری دفتر روابط عمومی و امور رسانه سازمان حفاظت محیط  و مدیر خانه آب ایران برگزار شد.

خبرنگار ایرنا مهاباد مقام دوم جشنواره کشوری تالاب‌ را کسب کرد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *