ج٫ فروردین ۳۱ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار ایرنا حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر استان فارس شد

1 دقیقه خوانده شده
خبرنگار ایرنا در سومین دوره جشنواره رسانه‌ای ابوذر با کسب مقام دوم بخش یادداشت و مقاله باعنوان برگزیده شناخته شد.
خبرنگار ایرنا حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر استان فارس شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ دبیر سومین دوره جشنواره رسانه ای ابوذر فارس در آیین اختتامیه این جشنواره که با حضور فرماندهی سپاه فجر فارس و جمعی از اهالی رسانه برگزار شد، عنوان کرد: این جشنواره در هشت محور خبر، یادداشت و مقاله، گام دوم انقلاب، گزارش، مصاحبه، تیتر و عکس برگزار شده است.

ابراهیم شیشه‌گر ابراز کرد: ۱۴۰ اثر به دبیرخانه سومین جشنواره در استان فارس ارسال شد که آثار ١۴ نفر باعنوان منتخب معرفی شد.

وی افزود: در بخش مقاله و یادداشت، سیده سمیرا متین نژاد از خبرگزاری ایرنا مقام دوم بخش یادداشت و سعیدرضا امیرآبادی عنوان سوم را کسب کرد.

دبیر جشنواره ابوذر فارس اضافه کرد: احمدرضا سهرابی در بخش کاریکاتور، مجتبی اشرافی در بخش فیلم کوتاه، مژده عینی در بخش خبر عنوان شایسته تقدیر را کسب کردند.

همچنین فاطمه ابراهیمی ، راضیه نجار و سعیدرضا امیرآبادی نیز عناوین اول تا سوم بخش گزارش را از آن خود کردند.در این بخش آقای محسن نیدانی نیز حائز عنوان شایسته تقدیر شدند؛ افزون بر این در بخش تیتر فاطمه ایزدی عنوان نخست را از آن خود کرد.

در بخش مصاحبه محسن نیدانی و مریم رضایی برگزیده شدند؛ همچنین هاشم عرفان‌منش و امیر صادقیان نیز باعنوان برگزیدگان بخش عکس سومین جشنواره ابوذر فارس معرفی شدند.

شیشه‌گر با بیان اینکه آثار منتخبین استان فارس به مرحله کشوری ارسال می‌شود، ابراز امیدواری کرد که در مرحله کشوری این جشنواره شاهد رتبه‌های برتر از استان فارس باشیم.

سردار یدالله بوعلی، فرمانده سپاه فجر فارس نیز در این مراسم با بیان اینکه محور تمام فعالیت‌های مهم اجتماعی از رسانه گذشته و اصحاب رسانه نقش ویژه‌ای در بهبود اطلاع‌رسانی و کارکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی دارند، عنوان کرد: همکاری مسئولان و رسانه‌ها باعث برطرف شدن مشکلات جامعه می‌شود و مدیری که از رسانه ها دوری کند محکوم به فراموشی است.

بوعلی اضافه کرد: در بررسی مشکلات نباید از موضوعاتی که در جامعه حائز اهمیت است چشم پوشی شود؛ از این رو خبرنگاران باید با توجه به موضوعات مهم جامعه تلاش کنند که با گوشزد کردن موضوعات به مسئولان نقشی در برطرف کردن مشکلات جامعه داشته باشند.

او گفت: رسانه‌ها کارکرد بسیار مهمی در جامعه دارند و در کنار مسئولان اگر قرار بگیرند در خواهیم یافت که مشکلات قشر محروم جامعه بیش از پیش در معرض دید قرار خواهد گرفت و این آمال کاهش محسوسی خواهد داشت.

مصطفی اژدری، رئیس سابق سازمان بسیج رسانه فارس نیز در این مراسم هدف از برگزاری جشنواره ابوذر را شناسایی، ایجاد انگیزه، شور و نشاط در اصحاب رسانه و بررسی چالش‌ها و معضلاتی عنوان کرد که توسط بزرگان نظام و دولتمردان مطرح شده است.

خبرنگار ایرنا حائز رتبه برتر در جشنواره ابوذر استان فارس شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *