چ٫ اردیبهشت ۵ام, ۱۴۰۳

خبرنگاران و رسانه

حاوی اخبار صنف خبرنگاران، اصحاب مطبوعات و رسانه های کشور

خبرنگار ایرنا، برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال شد

1 دقیقه خوانده شده
«علی اکبر قزوینیان» خبرنگار ایرنا به عنوان خبرنگار برتر و برگزیده حوزه فناوری اطلاعات و دوازدهمین جشنواره رسانه‌های دیجیتال همچنین فعال در زمینه ترویج و تبیین فرهنگ سواد رسانه‌ای معرفی و تجلیل شد.
خبرنگار ایرنا، برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی خبرنگاران و رسانه و به نقل از ایرنا؛ همزمان با آیین اختتامیه دوازدهمین دوره جشنواره رسانه های دیجیتال با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از علی اکبر قزوینیان خبرنگار و دبیرگروه فرهنگی خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) به عنوان برگزیده و برتر در عرصه اطلاع رسانی،  دوازدهمین جشنواره و فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با اهدای لوح تقدیر تجلیل شد.

دوازدهمین جشنواره رسانه های دیجیتال در یک نگاه
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال به عنوان بزرگترین رویداد شناسایی و معرفی آثار و فعالان فرهنگی، هنری و رسانه‌ای دیجیتال امسال در محورهای اصلی «انقلاب اسلامی و مقاومت (با محوریت نقش شهید حاج قاسم سلیمانی)»، «خانواده و سبک زندگی»، «اقوام، فرهنگ محلی و گردشگری»، «مسجد و مناسک دینی»، «امید، تفریح و نشاط اجتماعی»، «سواد رسانه‌ای و زیست مجازی»، «حکمرانی و مدیریت فرهنگی»، «خدمات مطالعاتی، آموزشی و پژوهشی» و «روایت کرونا در فضای مجازی» برگزار ‌شد.

«تولید و نشر، نرم‌افزارهای تلفن همراه، بازی‌های رایانه‌ای و محتواهای دیجیتال» ۴ بخش این جشنواره بودند که برگزاری آن در بستر پلتفرم پلتزار انجام شد.
دوازدهمین جشنواره ملی رسانه‌های دیجیتال عصر دوشنبه (یازدهم تیر) با حضور سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و محمد رضا بهمنی رئیس مرکز فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال با معرفی و تجلیل از برترین ها وبرگزیدگان بخش های مختلف این رویداد بزرگ رسانه ای به کار خود پایان داد.

خبرنگار ایرنا، برتر حوزه رسانه‌های دیجیتال شد

About Author

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *